rugpijn/menstruatiepijn

Discussie in 'De bevalling' gestart door wenrose, 25 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenrose

wenrose Actief lid

10 mei 2013
    130
    0
    16
    Hoi dames,
    Ik heb al een paar dagen ongelooflijke menstruatiepijn en gisteravond en vannacht ook rugpijn. Ik ben 37 weken, gynaecoloog roept al weken dat het een groot kindje is, maarja dat wil niks zeggen natuurlijk. Ons mannetje ligt ookal t weken goed naar beneden en wat ze deze week zagen (ik krijg elke week n echo ivm medische reden) was dat hij echt ver in de bekken ligt. Heb 2 weken geleden ook echt pijn down under gehad. Nu af en toe nog.... maar nu enorme rugpijn, soort weeïg gevoel met steken zeg maar. Als ik ongesteld werd had ik t ook altijd. Herkent iemand dit? Zou dit voorweeën kunnen zijn? Begint nu wel te korten.... spannend. ;)

2. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Herkenbaar, ik heb het ook.
    Het kan een begin zijn, maar het kan er ook gewoon bij horen in de trant van voorweeen, verder indalen e.d.
    Niemand kan zeggen of het echt 'het begin' is, tot je daadwerkelijk gaat bevallen.
    Erg spannend, ik ken het gevoel! ;)

3. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Ik wil je niet ontmoedigen, maar sommige vrouwen hebben dit weken lang. Het hoeft niet te betekenen dat de bevalling snel begint.

Ik hoop het wel voor je!

4. linnie88

linnie88 Actief lid

6 aug 2013
    223
    10
    18
    Ik lees even mee.
    Had vannacht ook rugpijn! (gisteren getoucheerd door VK waarbij bloed verlies en later in de middag slijmprop met bloed verloren).
    Bijna 38w zwanger

5. wenrose

wenrose Actief lid

10 mei 2013
    130
    0
    16

Spannend! Kan bij jou wel ns n teken zijn dan.
    Ik heb al weken n soort ongi gevoel en sinds gisteren rugpijn...nu gelukkig wat minder.
    Succes!

Deel Deze Pagina