We houden van lekker eten Maar het hoeft zeker geen vier sterren restaurant te zijn, meestal vinden wij een eetcafe gezellig. Gewoon lekker eten voor een leuke prijs. Ik vind de website van Wonders er heel goed uitzien! Maar ik lees hier net dat het eten toch niet zo goed is? Jammer! Als het mooi weer is dan is een bootje huren ipv een rondvaart inderdaad ook erg leuk!
Hoe heet de bios in Schagen? Zie nu dat je het over Wonders in Schagen hebt. Zij hebben ook een restaurant in Bergen. Heb je daar ook slechte verhalen over gehoord?
@ Tara: de Buren is idd leuk om te lunchen, lekkere kaart! Die ga ik onthouden. Klopt het dat zij vlakbij devstart van de rondvaartboten zitten?
Het leuke van een rondvaart is dat ze je onder de laagste bruggetjes door laten varen, echt heel leuk om te doen! Bij de kaasmarkt (Waag) heb je veel restaurantjes en kroegjes, en als je daar de zijstraatjes induikt heb je hele leuke smalle winkelstraatjes. Bergen is een heel mooi dorp en daar ben je zo op het strand. Lekker uitwaaien! De dames hebben al heel veel tips gegeven, leuk hoor! Alkmaar is een leuke stad en Bergen een mooi dorp!
Ja de buren zit er bijna naast. Aan de overkant heb je ook nog ijssalon de mient daar hebben ze echt heel lekker ijs!
hier de eerste 9jaar van mn leventje in bergen opgegroeid! mooi dorp en nog altijd mn 2de thuis. daarna tot 3 jaar terug in Alkmaar gewoond. alles wat leuk is is eigenlijk genoemd! om te lunchen zou je ook nog naar de franse alk kunnen gaan in de langestraat. niet echt heel mooi ingericht maar wel lekkere broodjes en toch ook heel gezellig op de een of andere manier wij gaan daar altijd heen als we de stad in gaan. in schagen heb je ook een bioscoop CineMagnus genaamd. is een mooiere bios dan op de doelenveld en niet heel onbelangrijk.....je kan er gratis parkeren verder heel veel plezier in Alkmaar maar dat gaat vast lukken en wat leuk dat er zoveel kaaskoppen op t forum zitten