Hoi, Tijdens mijn zwangerschap heb ik een kadodoos van Prental en Etos gekregen. Nu komt morgen iemand langs (ik weet niet meer of die van Prenatal of Etos is ) om de doos voor na de bevalling te brengen. Ze heeft ong 1,5 uur uitgetrokken voor dit bezoek! Heeft iemand enig idee wat de bedoeling hiervan is? Komt ze spullen verkopen, vragen stellen voor eigen research ofzo? Heb echt geen idee wat ik 1,5 uur met zo iemand moet! Alvast bedankt! Mirro
Bij mij stond ze zo weer buiten, is waarschijnlijk van felicitas, niet van de prenatal iig... Ze heeft best leuke dingen, aanbiedingen, pakketjes kleding, van nuby en boekjes etc... Maar wel prijzig al zeg ik het zelf. Bij mij duurde het ongeveer 3 kwartier, gewoon een kopje koffie geven en laten lullen, als je geen zin meer hebt zeg je dat je weg moet...
Is idd van felicitas, als je via de zoekfunctie kijkt, zie je hier een hoop topics over. De ervaring van de meeste vrouwen is dat zo'n dame ze vanalles aansmeert wat ze eigenlijk niet willen. Dus wil je het niet kopen, zeg gewoon nee! Je bent nergens toe verplicht.
Ja, het pakket stelt weinig voor, en een heleboel aanbiedingen van tijdschriften, series met boekjes en speelmateriaal, dat soort dingen. Gewoon bij alles wat ze vertelt nee zeggen als je het niks vindt. Ik heb wel een jaarabbonnement genomen op het blad 'Ook!' (is voor opa's en oma's), als cadeautje voor mijn schoonmoeder.
Ze heeft prachtige boekenseries en dvd series, maar het grote nadeel ervan vind ik, dat je alles in 1x krijgt zeg maar. Je mag wel in 12 termijnen betalen bij veel dingen, maar je hebt wel gelijk veel dingen thuis staan. Verder gaat het dan om bedragen van 80 / 100 en soms 200 euro. En dat zijn de spulletjes zeker waard hoor. Maar als ik zo'n bedrag hoor in 1x (ook al mag ik er dan 10x overdoen) dan denk ik gelijk al; jeeee... En zeker omdat het om kinderboeken gaat. Dat vind ik erg veel geld. Ik liet ook al snel weten dat ik het erg duur vond en toen hield ze haar standaard praatje vrij snel door en rafelde het wat af, omdat ze toch wel doorhad dat ik niets hoefde. Ondanks dat ze hartstikke leuke series hebben. Ik vind ook dat ik zulke uitgaven toch wel even met m'n man moet overleggen .
Ik heb gezegd dat ik geen behoefte had aan een afspraak . En zo te zien had ik ook nooit wat besteld.
had dr met een half uur weer buiten .. wat een **** oh zegt ze toen ze de kleine man zag "die is goed gelukt"nou sorry hoor vreemde opmerking. heb verder niks gekocht,allemaal erg aan de prijs, de bonnen die je krijgt zijn wel erg leuk
Ik heb ook telefonisch gemeld dat ik geen behoefte had aan een afspraak. Toen heeft ze toch het pakket langsgebracht, zonder binnen te komen (zonder dat ik daar om vroeg). Zaten toch best een paar leuke dingen in.
hmm hier is ze wel langs geweest en had veel leuke dingen maar ook best wat dure dingen dan kreeg ej het eerste gratis of voor weinig.. en dan kreeg je later nog meer dat dan duurder was en dan was je natuurlijk niet verplicht wat erna kwam ook aan te schaffen.. maar dat moest je dan wel zelf even terugsturen nouja ik ken mezelf.. dat doe ik dus niet.. en dan zit je er mee vooral de sesamstraatlogeerkoffer vond ik supergaaf maarja.. die was natuurlijk precies wel weer duur uiteindelijk enkel een boek over kinderziektes gekocht die was 10e en daar staan alle kinderziektes in beschreven was ik heel blij mee alleen somehow kan ik het nu dus echt niet meer vinden verder was het gezellig en ze is zeker geen anderhalf uur blijven zitten
Ik vond het wel een gezellig bezoekje. De dame van Felicitas liet van allerlei zien, en verkocht ook van alles, maar ik vond haar zeker niet opdringerig (nu zal dat per persoon ook wel verschillen), maar wij vonden het wel leuk dus. We hebben de Nuby antilekflesjes gekocht en die bevallen prima. Wel een beetje veel flesjes, maar ik heb er twee weggegeven bij een kraamcadeautje, dus dat was ook weer opgelost. Verder vond ik het wel leuk, ze hadden leuke dingen, inderdaad wel prijzig, maar dat kwam vooral doordat het dan ook een grote en uitgebreide serie van iets was. Los verkopen doen ze daar niet, en dat vond ik wel jammer, anders had ik wat losse boekjes gedaan.