Onze dochter eet niet

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Babs1977, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Ons meisje at voorheen altijd erg goed. Nu moet ik zeggen dat ze de laatste dagen ook een beetje ziek is geweest. Koorts, veel huilen en er is weer een tandje bij.
    Maar ze eet amper wat. Ze wil wel zelf eten maar dat kan natuurlijk niet altijd. Een broodje wilde ze vandaag en gister niet. Vandaag heeft ze alleen 1 flesje opvolgmelk gehad (vanochtend). Een klein stukje kipfilet van haar broodje. Een koekje. Vanavond 2 stukjes stokbrood en een half krentebolletje (warm eten wilde ze niet). Een heel klein danoontje en voor het slapen gaan nog 2 slokken opvolgmelk.

Zijn er meer kindjes die zo slecht eten? Wat zou ik eraan kunnen doen? Het is al zo'n klein en dun meisje. Iemand tips?

2. Eendje 567

Eendje 567 Actief lid

24 jan 2008
    176
    0
    0
    Gaat wel weer over hoor meid! Vooral tandjes kunnen nog wel eens een oorzaak zijn dat ze niet willen eten. Sjoerd heeft daar ook vaak last van..heeft de afgelopen week ook bijna niets gegeten omdat zijn kiezen doorkomen. Maar gisteren at ie weer als een dijkgraver!

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoort er echt bij. Justin at ook gruwelijk veel en dat was ook ineens over.. nu begint het gelukkig weer wat meer te worden. Hij is ook n lichtgewichtje hoor.

4. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Het kan een paar dagen duren voordat ze weer begint te eten nadat ze ziek is geweest. Gaat vast wel weer over :)

5. augustus

augustus Niet meer actief

Rosalie hier is ziek op het moment..Heb met moeite wat melk naar binnen gekregen. Een danoontje ging er iets beter in en perensap ook.
    Het is even vogelen. Maar ze zal straks wel weer gaan drinken en eten als ze helemaal beter is.

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    zo gaat het hier ook als een tandje vervelend doet. En nu zijn de hoektanden aan het doorkomen, wat volgens mij nog meer pijn doet.
    Mijn dochter drinkt dan naast haar papfles en avondfles geen enkele druppel, maar ze vertoont geen ziekige verschijnselen hoor. Het zit me niet lekker op zo'n moment, maar zo'n kleintje kan dat wel regelen. En even zonder fruit en groente kan ook wel...

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Louise heeft precies hetzelfde... maar zij is weer herstellende van een oorontsteking en zit aan de antibiotica, ik heb begrepen dat daardoor hun zin in eten ook verdwijnt. Hopelijk is het snel over en gaat ze weer lekker eten!

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    waar is het fruit gebleven meestal eten ze dat altijd wel (is lekker en zacht) ik zie helemaal geen fruit, pap kan evt ook nog evt lekker banaantje met liga erdoor..

Deel Deze Pagina