Ik kijk alleen op de tv, niet via live stream... Ik denk dat die lieke is ingehuurd en dat huub er in is getrapt. Me vriend denkt zelfs dat huub is ingehuurd door Talpa/Tien! Wat denken jullie? Hoe zou/is het eigenlijk met Bart en dat paardenmeisje?
Huub is zeker ingehuurd door Tien, hij had er al lang uit moeten liggen. Die trap was eerst tegen Natheneal zijn knie, was duidelijk te zien. Een paar dagen later toen die puber met een rechtzaak dreigte was het ineens tegen de stoel. Ik denk dat de kijkcijfers zijn gedaald na dat Huub weg was en dat hij daarom terug is gekomen. Ze hadden denk ik gehoopt dat Huub nu rustiger zou worden door Lieke, want wat Huub allemaal deed kon echt niet door de beugel. Helaas is het mislukt. Verder vind ik het heerlijk om naar te kijken conny
ik weet het niet!Vind het alleen heel raar dat miss fitnes gaat poetsen daar.Ook schijnt ze al in fear factor gezeten te hebben.Volgens mij is ze gewoon media g**l. Ik volg de streams,en die lopen dagen voor op de tv!Jullie krijgen nog veel te zien haha