Heeeel veeeel slapen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by klarinet, Jun 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Milan is vanaf geboorte een moeilijke slaper geweest en ligt ook al sinds 8 weken op zijn buikje te slapen.
    Echter sinds twee weken slaapt hij zowat de hele dag! S 'ochtends zo'n 4 uur en s'middags 2 uur en dan moet ik hem ook iedere keer wakker maken!

Ik was er toch niet helemaal gerust op en ben vandaag bij de huisarts geweest. En waar ik al bang voor was, moest gebeuren, namelijk bloedprikken!!
    Het is gelukt, maar met hevig verzet en een enorm geschreeuw!!! En beetje zielig, maar het was meer van angst want toen ze hem al vast hield begon hij al.

Nu morgen nog urine brengen en dan is het wachten op de uitslagen! Ben wel erg benieuwd, want mijn man en ik hebben allebei een schildklier aandoening, dus dat speelt toch door je hoofd!!

Maar zijn er meer moeder wiens kindjes ineens meer (zonder directe aanleiding) gingen slapen?
    En zijn er moeders of kindjes die ook hypothyreodie hebben??

2. Popsel

Popsel Actief lid

Jun 24, 2007
    281
    0
    0
    Hoi,
    Succes met de uitslagen die nog volgen.

Wel heftig hoor, een kindje dat meer slaapt meteen bloed prikken.
    Maar met jullie achtergrond wel prima dat ze snel actie ondernemen.

Hier een meisje (1 jaar en 2 dagen) dat ook meer slaapt en na een druk weekend nog meer. Vandaag zo'n dat dat het leek of ze na het eten en even spelen alweer naar bed zou willen. Probeer dit toch een beetje te rekken wat goed gaat.
    Ze slaapt overdag altijd totaal 4/5 uur verdeeld over 2 slaapjes en de hele nacht door: totaal 13 uur.
    Op de wijk had ik dit ook aangegeven, maar die zagen geen probleem als ze zich verder goed ontwikkeld ed.

Veel succes!
    Hier dus ook een echte slaapkop maar geen ervaring met schildklierproblemen.

Share This Page