Ik wil al heel lang een boxspring. Maar weet niet goed waar ik moet beginnen met zoeken. Het moet een tweepersoons boxspring zijn die 2.10 lang is (lange man) en vooral lekker zacht. Ik heb te weinig vet op mn heupen waardoor ik last krijg bij een te hard matras. Ik wil er niet meer dan €2000 aan uitgeven. Iemand tips? Zelf een boxspring waar zij heel blij mee is?
vriend is over de 100kilo en ik rond de 70, dus best een verschil. Toch liggen we allebei prima op de boxspring van Ikea. Voordeel is dat je ze in de winkel gewoon kunt proberen en je hebt 30 dagen omruil garantie als het toch niet is wat je zoekt. Ook merken als Hästens hebben mooie boxsprings, maar zijn vaak veel duurder.
Slaap je trouwens wel eens in hotels? Als je een fijn bed hebt in een hotel, kun je ook gewoon vragen wat voor type ze daar hebben staan. Zo zijn vrienden van mijn ouders aan de perfecte boxspring gekomen. Na een nacht in een hotel stonden ze voor het eerst zonder rugpijn op. Ze hebben meteen zo'n zelfde boxspring besteld.
Oh ja dat is ook wel een goeie tip. Ik slaap weleens in hotels ja. Als ik een goed bed tegen kom ga ik het vragen. Dankjewel!
@Panter en @Twinkle81 , welke hebben jullie van Ikea? Houden jullie ook van zacht? Want bij Ikea bedden staat alleen 'hard' en 'midden' genoemd.
Wij hebben de dunvik. De middelharde. Onze topper is van traagschuim en ondanks dat die ook middelharde is, is ie ontzettend zacht vind ik. Vormt naar je lijf, ik heb eindelijk geen rugpijn meer. Hiervoor hadden we een bed van beter bed, dat was drama.
wij hebben de espevar boxspring met hyllestad middelshard matras en tustna dekmatras. De ligt niet heel hard, maar gewoon comfortabel vind ik. Ik heb snel last van mijn rug op harde matrassen, dus ik wil geen hele harde