Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met dit stoeltje. Ik vind hem zo mooi maar wel een beetje duur. Dus zat te denken er een op mp te kopen en dan de bekleding te vervangen.
Ik heb hem gekocht omdat ik hem zo mooi vond. Ik heb bij oma een simpele koelstra staan. Vind deze eindelijk veel beter, kam vast gezet worden en leuning kan versteld worden.
Wij hebben deze ook maar nog niet in gebruik. Heb hem wel 2e hands via mp want nieuw vonden we hem ook te duur. En je weet nooit of je kindje er wel graag in zit en dat vonden wij zonde van het geld. Ik denk overigens wel dat andere wipstoeltjes, die je kunt verstellen enz. praktischer zijn.
Ah oke. Ja ik las verder wel goede rencenties maar dacht kijk eens hier wat of hoe. Had ook nog naar die babybjorn gekeken die ziet er wel heel praktisch uit en kan een ouder kindje ook nog in. Dus ik twijfel nog een beetje.
Waardeloos, had hem gekocht voor mijn jongste dochter, maar zij vond het verschrikkelijk. Daarna een simpel wipstoeltje gekocht en daar was ze dolgelukkig mee.