Ik ben laatst bij specsavers en eyewish geweest, maar beiden konden me niet verder helpen. Ik heb een iets breder gezicht. Voorheen kon ik bij beide opticiens wel slagen. Bij de eyewish heb ik geen bril gepast, ze gaven direct al aan dat ze me niet konden helpen. Bij de specsavers waren er enkele heel saaie brillen. Het meisje zelf gaf ook aan dat, dat niet leuk was. Dus nu hoop ik dat iemand een tip voor me heeft. Waar kan ik nog kijken? Ik woon in noord Brabant. Provincie Utrecht is ook een optie.
Hoezo kunnen ze je niet helpen? Bedoel je dat er geen niet leuk montuur is voor je gezicht of zitten de overige monturen niet lekker ofzo? Zelf ga ik nooit naar die ketens, maar altijd naar een andere particuliere opticien. Ik vind de service echt top. Ze nemen volledige de tijd voor je. Misschien kun je dat eens proberen?
Helaas herkenbaar. De vorige die ik had was een mannenmontuur, maar stond prima. Ben er alleen op gaan zitten dus moet weer een nieuwe zoeken. Rampzalig.
Nee, ik ben al bij Pearle geweest, maar die had niks. Specsavers was ik vorige keer, maar die was wel héél erg duur (ik heb maar -1).
Ik zou kijken bij hans anders. Als je de maat van je huidige bril weet kun je ook kijken op de website. Selecteren op de maat Mijn probleem was juist andersom, een smal klein hoofd en na heel erg lang zoeken ben ik juist 2 weken geslaagd bij deze winkel.
als je mij even een pb stuurt kan ik even wat merken naar je sturen. Weet niet of ik anders zonder dat het mag en onbedoeld reclame ga maken, en ik kan jou profiel niet openen