Allereerst iedereen een fijne kerst toegewenst!! Ik weet dat er ooit een topic over geweest is maar k kan het niet terug vinden. Ik poets net de tanden van mn 10 mnd oude dochter en zie wat bloed op de tandenborstel zitten. Nu vermoed ik dat ze last heeft van de doorkomende boventandjes. Kan dit gepaard gaan met wat bloed?? Heb dit nog niet eerder gezien of gehoord.
Was hier met name toen er 4 kiezen tegelijk doorkwamen... iedere avond een rode tandenborstel na het poetsen! Toen ze door waren was dit ook weer over.. Hele tandvlees was super gevoelig toen...
bedankt voor jullie reacties!! Nog 1 vraagje, dan kan je er zeker beter geen dentinox opsmeren omdat het wat open is????
Volgens mij kan dentinox geen kwaad hoor, je weet tenslotte nooit wanneer een tand/kies precies doorbreekt. Ik heb altijd gewoon wat op haar tandvlees gedaan en heb niks geks gemerkt. Ze was altijd alleen maar blij als ik met t flesje aan kwam zetten Bloed kan er bij horen, hier zat het regelmatig ineens op t speendoekje/pyjama. En dan was er idd een kiesje door
ja wij hebben het hier ook eens gehad, dat hij wat bloed op zijn kin had en toen bleek er een puntje doorgebroken te zijn
Hier met de kiezen idd ook bloed gehad... Dus het kan Ik mag rond de tijd dat er tanden/kiezen doorkomen niet eens in haar mondje komen.. dus tandenpoetsen gaat hier echt niet...