welke buggie voor op fiets

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sietske, 26 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    Ik ben mij alvast aan het orienteren.

In februari ben ik jarig en is mijn kleine man 10 maanden oud. het leek mij een leuk idee om een fietstoel en een buggie die je aan de fiets kan hangen te vragen voor mijn verjaardag.

Maar er is zoveel keus!

welke buggie hebben jullie voor aan de fiets? het liefst zo licht mogelijk maar natuurlijk wel met enig comfort voor de kleine man ;)

2. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    De Nuna Pepp! Buggydrager hangt achterop je fiets, niet aan de zijkant. Buggy is wel duur, maar een prima ding.

3. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben de chicco liteway. gaat op zich prima. maar toch best zwaar dus de fiets kantelt wel, je moet hem echt vasthouden anders valt mijn fiets om..

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Als ik het over zou doen, zou ik een nuna pepp met de drager kopen want die hangt achter op de fiets. Ik heb nu een koelstra simba met een fietsendrager en na één keer te hebben gebruikt, ligt hij alweer ongebruikt in de schuur. Vond het echt niet prettig fietsen en ik krijg de buggy er niet op met 1 hand of zonder dat mijn fiets kantelt.

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb een buggy van prenatal. Die hangt indd aan de zijkant van je fiets, op zich even wennen maar het gaat prima. Mijn fiets is nog nooit omgekanteld maar heb een mama fiets met zo'n dubbele standaard...

xx

Deel Deze Pagina