In april gaan we een weekendje naar een landal park nu nog uitzoeken welke! welke is aan te raden en leuk voor 2jaar? we zijn verder met 4 volwassenen en dus 1 kind, kan je dan in een 4 persoonshuisje of is beter 6 aan te raden?
Hellendoornse Berg en dan 6-persoons kinderbungalow. Lekker ruim. Omheinde tuin met trampoline ed. Kind kan dus niet weglopen .Huisje met kinderspeelgoed, oa keukentje en grote bouwblokken. Alle huisjes zijn vrijstaand. Wel ietwat gehorig. Als je beneden in de woonkamerzit, hoor je boven iemand lopen (houten vloeren). Zwembad is wel eenvoudig. Een vrij groot peuterbad en een simpel diep zwembad me grote glijbaan. Verder een speelzoldertje. Wij zijn dit jaar geweest en gaan volgend jaar weer.
Ik heb pas even rond zitten kijken en Rabbit Hill lijkt mij heel leuk. Daar willen wij aankomend jaar heen, we zijn er dus nog niet geweest.
Ik zou voor een 6 persoons huisje gaan. Heeft je kindje ook een eigen slaapkamer. Voor een kindje van 2 jaar is het Land van Bartje erg leuk. De binnenboerderij is echt leuk voor kindjes van die leeftijd. Omgeving is ook leuk. En erg mooie huisjes.
Idd hellendoornse berg ivm huisjes met omheinde tuin.. Maar verder alle parken wel ok. Ik vind 6 p huisje net iets lekkerder ivm opslag ruimte in 3e kamer In nov in duitsland sonnenberg geweest 6 p huisje voor 2 volw en 1 kind goed zat maar 6 p was krap geweest
Land van bartje is erg leuk op die leeftijd. Wij zaten in een kinderboerderij. Erg mooi en ze liggen rondom een speeltuin.
Wij zijn onlangs naar Hof van Saksen geweest en dat vonden wij echt super! Leuk peuterbadje en er is ook een indoop speelparadijs met ook een knutselaccademie waar je de hele dag kan binnen lopen om te kleuren, verven, boekjes lezen. Ze organiseren ook veel voor de kleintjes.
Wij gaan volgend weekend naar de Lommerbergen. Een mooi subtropisch zwembad, indoor speeltuin, bowlingbaan en plaza. Daar kunnen we ons prima vermaken. Ook als het weer niet meezit! Succes met je keuze! Groetjes Senna
Die lijken qua voorzieningen erg op elkaar. Coldenhoven heeft net iets meer groen en allemaal gerenoveerde huisjes.
Wij zijn net een week naar Coldenhove geweest en ik zie mezelf echt terug gaan dit jaar! Wat een leuk park! We zijn ook op Hellendoornse Berg geweest, ook erg leuk! Met name het peuterbad is daar erg leuk. Coldenhove is qua opzet mooier vind ik, veel groener. Je kunt er heerlijk eten. Onze zoon at gratis mee.
Ik ben afgelopen jaar bij beiden geweest superleuke parken. Ik denk dat rabbit hill voor een 2 jarige leuker is. De indoor playground is bij coldenhove naar mijn idee leuker voor iets oudere kinderen. Die bij rabbit hill is echt super voor een 2 jarige! Huisjes zijn op beide parken netjes gerenoveerd. Wij hebben meerdere keren in 4c en 6c gezeten Mooi in de bossen leuke zwembaden en mooie buiten speeltuin.
Rabbit hill is erg leuk, mooie binnen speeltuin, leuke kinderboerderij, prima zwembad, ik zou overigens dan wel gaan voor een 6 persoonskinderbungalow, dan heb je speelgoed in het huisje en een leuke kinderslaapkamer, ook allerlei andere gemakken als kinder servies is dan vaak aanwezig.