Even een vraagje, wij zijn aan het oriënteren wat we gaan kopen. Heeft iemand van jullie de Newborn voor de tripp trapp gebruikt? Is het handig, is het nodig als de baby zo klein is? betrek je inderdaad de baby bij het eten? Het kost een hoop geld dus ben bang dat ik het (bijna) niet ga gebruiken. Ik hoor graag van jullie! Dank je!
het is heel handig bij ons zat ze er vanaf een maand in en ging met 6 mnd in de ,gewone stoel , wij hebben hem erg actief gebruikt. liefs edith
is heel erg handig en gezellig. Kindje zit echt bij het eten erbij. Maar bij een 1ste kindje kan ook nog wel de wipstoel op tafel, maar met een peuter erbij is dat te gevaarlijk. Zoon ging met 5 mnd al fruit en groente eten (omdat hij te weinig aan kwam) en kon nog niet in een kinderstoel zitten. Ook als je kindje nog niet kan zitten met 6 mnd is het fijn om eten in te geven, veel fijner voor je rug dan in een wipstoel op de grond.
Wij hebben hem ook en maken er veel gebruik van in het begin af en toe als hij wakker was en wij gingen eten en nu met het fruit en groente of als we ff samen gaan verven oid.ikben er blij mee
wij ook veel gebruikt, maar kijk idd op marktplaats dat scheelt enorm. Desnoods koop je een nieuwe hoes ervoor en is hij helemaal fris, onderstel poetsen en klaar. Maar moet zeggen; werk in eeen dagverblijf en veel kindjes zijn eerder dan 6 mnd uit het kuipje, ze zijn al veel te lang en bungelen dan met de benen over de rand..... Wij hebben hem zelf gekregen, als ik hem had moeten kopen had ik op mp gekeken!
Ik heb m niet, maar denk toch vaak: had ik m maar wel gehad. In de eerste weken slaapt je kindje veel en is het niet zo'n punt, maar als ie wakker is en wij zitten te eten, ligt mijn zoon nu in de box of op een speelkleed een heel stukje van ons af. NIet zo gezellig. Ook nu hij wel hapjes krijgt en nog niet in de tripp trapp met babyset kan zitten (wel eventjes, maar zakt nog teveel onderuit / opzij) zou het toch wel fijn zijn.