Justin Timberlake. Can't stop the feeling. Denk dat ik dat al een 100 keer heb gehoord in enkele weken tijd. Bewust dus niet via q music ofzo
Hahaha, misschien had ik erbij moeten zetten dat ik in de luxe verkeer dat ik thuis werk en dus het huis voor mezelf heb. Anders had onze meid de muziek allang verruild voor "Shimmer & Shine" of gezeur om "Shimmer & Shine" Ik ga er even extra van genieten, heb nog een dik half uur....
'' Waar is toch mijn Caravan, waar is hij nou gebleven '' De mannen zitten de finale van de Beste Vrienden show te kijken op Ned 3
Hehehe ff mierenn*uken het is 'Waar is toch mn caravan, ik kan hem nergens vinden' Sorry ik kon het niet laten hahaha. Mijn vriend wordt ook altijd pisnijdig als ik zijn lyrics corrigeer whahaha. Ik luister nu naar de achtergrond muziek van Fallout4 ofzo, best leuk die jaren '50 muziek. Laatste tijd luister ik veel Alicia Keys (alles van haar debuut album) en haar nieuwe single 'In Common', heerlijk zomers. Justin Timberlake met 'Can't stop the feeling' vind ik ook heeerlijk!!!
Ik hoor door de babyfoon het muziekje van de muziekmobiel die boven het bedje van mijn dochtertje hangt.