Ongesteld tijdens mirena

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door sharontjh, 22 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    kinderverzorgster in een kinderdagverblijf
    willebroek
    Hallo iedereen,

Ik heb nu ongeveer 1jaar en 1 maand mijn mirena spiraal en heb nog nooit echt mijn menstruatie gehad buiten om de 3maanden 1 dag wat licht bloedverlies maar sinds vorige week heb ik dus bloedverlies en niet een klein beetje echt veel en het duurt nu al een week

Is dit normaal? Of zou jet iets anders kunnen zijn?

Ik heb dit nog nooit gehad in dat jaar dat ik de mirena heb

2. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Het kan... maar bij twijfel even checken of je de draadjes nog kunt voelen en evt even een afspraak maken om te checken of ie nog goed zit.

3. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    kinderverzorgster in een kinderdagverblijf
    willebroek
    De draadjes zijn een paar maand geleden ingekort kun je deze dan nog voelen?

4. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Bij mij andersom. De eerste 3 maanden heb ik zo enorm gebloed dat ik extreem bloedarmoede kreeg (en als ik niet ongesteld was tot 6 maand elke dag spotting), we stonden op het punt om hem eruit te halen want het was niet meer grappig. Ik heb hem sinds augustus 2013 trouwens. Daarna heb ik gewoon stipt op tijd elke maand een lichte menstruatie gehad. En nu heb ik al 2 maanden geen menstruatie meer gehad...... wel een verademing trouwens, maar snap je onzekerheid als het opeens anders gaat dan je gewend bent;)

Deel Deze Pagina