Hoi, Maandag moet ik weer aan het werk, helaas. Ik geef borstvoeding maar ja nu moet ze ook uit een fles gaan drinken, dit deed ze tot een paar dagen geleden ook super goed. Maar nu weigert ze en word ze gewoon boos en krijst de hele boel bij elkaar... heb de difrax en avent natural fles al geprobeerd, de avent dronk ze eerst dus wel goed uit. nu wil ik misschien de breastflow fles gaan gebruiken, maar zijn er mensen die er ervaring mee hebben? positief of negatief? alvast bedankt, Liefs
Ja! Een positieve ervaring! Andere flessen vond ze niets, maar de breastflow gaat prima. Ze moeten dan flink moeite doen, net als aan de borst en dat vond mijn meisje alleen maar fijn! Na een maand of 6 wilde ze ook wel andere flessen..
Mijn nichtje dronk in het begin alleen uit deze fles. Inmiddels drinkt ze uit andere flessen ook goed (bijna 5 maanden).
Min dochter dronk de eerste 9 maanden alleen maar uit de breastflow. Toen was de speen echt op (meerdere hoor maar hier lastig te krijgen) en ben ik over gestapt op avent. Daar is ze tot op de dag van vandaag heengaan van . Maar ze is al een jaar, dus tja ze moet het er echt mee doen ( drinkt verder natuurlijk al uit een bekertje)
Mijn zoon was heel moeilijk met flessen, breastflow wilde hij ook niet. Ik heb wel een hele collectie flessen zodat je kan proberen, ik zag dat je ook in het noorden woont. Als je interesse hebt stuur maar een PB
Hier ook goede ervaring met de breastflow! Mijn dochtertje heeft de borst pas leren drinken nadat ze eerst de breastflow kreeg.