Ervaring brugman

Discussion in 'De lounge' started by toekomstigemam, Mar 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    1,792
    0
    0
    overijssel
    Iemand ervaring met brugman?

Wij hebben hier een keuken gekocht en hebben nu twee rekeningen liggen. De eerste is van ons afgesproken bedrag min het aankoopbedrag en de tweede zit ineens 1000 euro bij op.gisteren de keuken betaald(hoe dom is mijn vriend die vond dat makkelijker terwijl ik in de winkel al zei doe dt nou bij levering maar dat terzijde)alleen het bedrag wat we afgesproken hebben. Nu elden ze vandaag op dat het niet klopte en dat we de rest maar bij levering moeten betalen.
    Mijnvriend later terug gebeld was nml aan het werk en geraagd waar ze dat d
    Bedrag vandaan haalde werd doorgestuurd naar degene die ons geholpen had. Die had er op dat moment geen tijd voor en zou later terug bellen.
    Nou je kan het al raden he. Niet terug gebelt

Heb zo het gevoel opgelicht te worden.

Dinsdag komt de keuken woensdag word die geplaatst hoop zo dat alles goed komt maar voor mij nooit meer brugman

2. guus

guus Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    2,083
    0
    0
    in het koude noorden
    hun fout, jullie hebben al betaald, hadden ze toen maar beter moeten opletten.

3. Saffron88

Saffron88 Actief lid

Oct 28, 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Wij hebben ook gezeur met ze gehad. Niet met betalen, maar wel dat ze 4x terug zijn geweest omdat ze met plaatsen 2x wat gesloopt hadden en een paar onderdelen niet klopten. Dat kostte ons verder niks, want dat was allemaal hun eigen risico, maar het is wel vervelend dat je keuken dan een hele tijd niet af en niet compleet is.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Onze keuken is van Brugman, dat is prima gegaan. Wel 6 jaar geleden inmiddels.

5. lies276

lies276 Niet meer actief

Wij hebben juist een hele goede ervaring met Brugman!
    Onze keuken is inmiddels 14 jaar oud en we hebben inmiddels al een keer een nieuw deurtje gehad (na 4 jaar), nieuwe dopjes voor de kookplaat en een nieuwe kraan.
    Alles gewoon gratis!
    En dat terwijl de garantie allang verlopen was.
    Als wij weer een nieuwe keuken moeten (hij is nog steeds prima), gaan we ws weer naar Brugman.
    Ik hoop dat het dit een misverstand is en dat je gewoon je korting krijgt.

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hier hoor ik ook alleen slechte verhalen over brugman...

7. angel229

angel229 Niet meer actief

Wij zijn er een half jaar geleden een keer geweest. Wilden ons oriënteren op een keuken en eventueel een badkamer. Verder dan een keukentekening zijn we (gelukkig) niet gekomen. We hadden op dat moment de financiering van onze woning nog niet 100% zeker op papier, maar wisten wel dat dat niet meer lang op zich zou laten wachten. Die verkoper werd zo agressief op een gegeven moment. Ging zo ver om die keuken te verkopen. Wij gingen daar niet in mee. Ik wil sowieso over zo'n grote aankoop een nachtje slapen, heel logisch vinden wij. Hij bleef maar op een agressieve manier doordrammen dat we echt wel een handtekening konden zetten. Mijn man bleef volhouden dat hij dat niet ging doen. Gelukkig hadden we S. bij ons en het was langzamerhand tijd voor haar slaapje. Dat was onze redding. Na 1.5 uur of zo zijn we daar toch zonder handtekeningen te zetten weg gekomen. Die verkoper zou een paar dagen later nog bellen. Hadden mobiel nr van man doorgegeven. Die staat hierin het sterkst in zijn schoenen. Gelukkig heeft die vent nooit meer gebeld!

Voor ons nooit meer brugman. Google er maar eens op, je leest meer negatieve dingen als positieve! Ook vriendin van mij (ook hier actief) heeft ook een hele nare ervaring met ze gehad.

8. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    1,792
    0
    0
    overijssel
    ja daarom ben ik dus ook zo bang dat het niet goed gaat komen.dinsdag komen ze leveren maar wij gaan echt geen cent meer betalen ook niet aan de duer.vriend lief gaat er morgen nog maar eens een keer achteraan

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Op internet zullen eerder de negatieve verhalen gezet worden, dus als je met googelen meer negatieve dan positieve verhalen krijgt, zegt dat op zich nog niet zo vreselijk veel.

Het werkt bij Brugman, (maar breder in de keuken- en badkamerbranche) wel zo dat verkopers een laag basissalaris krijgen en dan commissie voor elke keuken of badkamer die ze verkopen. Ze hebben er, zeker in deze economisch slechte tijden, dus nogal veel baat bij dat ze je een keuken of badkamer verkopen....
    En daardoor gaat er ws vaker wat fout dan een paar jaar geleden, doordat verkopers te ver gaan om die koop te sluiten, rekenfouten gaan maken en teruggefloten worden door de baas, enz enz.
    Juridisch gezien is het zo dat als de verkoper zijn handtekening heeft gezet onder een bedrag, dat dat bedrag dus echt gewoon het bedrag is waar jij de keuken voor krijgt. Ook als de keukenboer er dan geld op verliest, door stomme rekenfouten.

Bonussystemen werken nooit goed. Niet voor bankdirecteuren, maar ook niet voor verkopers...

Share This Page