Ervaring Bugaboo Cameleon 3

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door KleineLai, 22 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.228
    28.201
    113
    Wat is jullie ervaring met deze wagen? :)

2. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Geen ervaring met de cameleon 3, maar wel met de buffalo. Heet nu de Fox.
    Wij hebben bewust gekozen voor de buffalo omdat deze wagen wat hoger is. Voor jezelf is het minder bukken, kindje kan aan tafelhoogte zitten en de 4 grotere wielen vinden wij erg prettig in het bos en op het strand. Ook is de boodschappenmand groter.

KleineLai vindt dit leuk.
  3. Isabella2020

Isabella2020 Fanatiek lid

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Naast dat ik de Cameleon er mooi uit vind zien, is het een hele fijne wagen!
    Grote bak, waardoor de kids er relatief lang in konden liggen. Erg wendbaar. Fijne, grote boodschappenmand.

KleineLai vindt dit leuk.
  4. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.664
    113
    Heerlijk nu voor 2e zoon in gebruik. De eerste heeft er tot 3jr ingezeten en zoon is groot dus bij gemiddelde kindjes zou het nog langer kunnen.
    Hij rijd heerlijk soepel, makkelijk op te klappen. Had een kleine auto en hij paste achterin opgeklapt en wel, zelfs met de wagenbak die kan ook plat. Zou er zo weer voor kiezen.

5. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Top wagen! Wij hebben hem nog steeds in gebruik en er mankeert niets aan. Nieuw gekocht toen ik zwanger was van dochter.
    Fijne grote bak, soepele wendbare wagen.
    Als ik weer een kinderwagen moest kopen werd het weer een bugaboo cameleon.
    Bij dochter een roze set erop en bij zoon een blauwe set erop. Leek net of je dan ook twee verschillende wagens hebt.
    Boodschappen mandje is mooi ruim, hij is heel makkelijk inklapbaar en de maxicosi klik je er ook gemakkelijk op.
    Fijne kleine wagen maar dat merk je echt niet aan de grootte van de bak, in mijn beleving is de bak groter en dieper dan bij andere wagens.
    Ik ben er nog steeds heel blij mee:)

6. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.364
    2.822
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Ik vind het echt een heerlijke kinderwagen. Gebruikt voor de eerste en straks ook voor de tweede. Makkelijk inklappen, goed hanteerbaar, rijdt super en een mooie lange wagenbak. Wij zijn wel allebei aan de kleine kant. Als je lang bent, is de wagen misschien wat te laag.

7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.228
    28.201
    113
    Bedankt voor de ervaringen! We hebben hem besteld :D

esklessebes, Rosy90 en Suzy85 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina