ervaring bugaboo cameleon in transporttas vliegreis

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Nicolerdam, Jul 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nicolerdam

Feb 2, 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft er ervaring om de cameleon mee te nemen op reis?
    In de transporttas zou hij voldoende beschermd moeten zijn toch? Ik wilde er nog een extra deken om doen..

Wie kan me meer vertellen?

2. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Mijn vriendin heeft haar cameleon mee op vakantie gehad , al 3 jaar. Ging elk jaar goed. Ze had de wagen ook mee in de tas. Mocht tot ze in het vliegtuig stapte de wagen mee nemen en net voor ze aan boord ging is die het ruim in gegaan.
    Als goed is liggen de wagens meestal ook boven op daardoor.

Fijne vakantie !!

3. Nicolerdam

Feb 2, 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat maakt t ook nog lastig.. mag hij mee tot de gate of niet..
    We hebben ook een bugaboo bee. . Die past ook in de zak..
    Maar blijft lastig. .

Bedankt voor je positieve reactie;)

4. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    Ik heb hem een week geleden meegenomen naar tunesie. Ik raad je wel aan om de bugaboo nog extra goed in te pakken met oude handdoeken ofzo. De zijknopjes van de bugaboo waren eruit gevallen en Bugaboo kraakte heel erg ondanks bugaboo transporttas....

Hij mag niet mee tot de gate, moet wel ingecheckt worden maar gaat mee met bijzondere bagage, je hebt er dus niets aan op het vliegdveld. Dit vond ik wel erg vervelend omdat de kleine vaak sliep en wij hem dus moesten dragen.

ik had in tunesie geen spijt dat ik hem bij ons had want met de hitte was het niet te doen! De kleine was vaak moe en sliep overdag veel op de ligstand dus perfect..

5. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Wij zijn pas op vakantie geweest en hadden de Bugaboo (Cameleon) meegenomen. Moest hem met de koffers inchecken. Heb hiervoor zo'n transporttas. Ik heb geen extra handdoeken of zo er in gedaan. En geen enkele beschadiging aan de wagen. Zou het een volgende x dus net weer zo doen.

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben al 4x gevlogen met onze bugaboo. Tot nu toe altijd goed gegaan. Heb hem ook niet verder ingepakt in handdoeken ofzo, maar gewoon in de transporttas gedaan.
    Voor op het vliegveld zelf en in het vliegtuig (bij 2 vluchten) hadden wij de maxicosi mee.

Share This Page