bijna op vakantie; tig x weerbericht checken

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door ona81, 27 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Herkennen jullie dit?
    Wij gaan voor de 3e keer op rij naar Texel.
    Heerlijk veel zin in.
    Echte riet weer in NL is natuurlijk altijd maar weer afwachten.
    Ik kan dan van tevoren we elk uur het weer checken op mn smartphone op verschillende sites....

Gaan er meer mensen de komende periode in NL op vakantie?

2. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil niet lullig doen maar dat is het risico van op vakantie gaan in NL :)
    Het weer wordt er niet beter van door het telkens te chekken. Hoop er gewoon het beste van :)

3. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Haha, herken er wel wat in hoor! Maar je wordt er ook onrustig van en je hebt geen invloed, dus probeer het een beetje los te laten.... Fijne vakantie!

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Herken het idd. Maar ook al zou het er nu heel slecht uitzien het veranderd nog zo baak. Zelfs op de dag zelf. Vind persoonlijk dat er soms heel slecht voorspeld wordt. Veel plezier!

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Jup, wij gaan naar de Ardennen en kan nu wel janken dar er slecht weer is voorspelt.

Tuurlijk het is geen Griekenland, maar in de zomer verwacht je ook hier lekker weer!

6. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken t ook, ga aankomende week op vakantie wel in fr maar alsnog verandert t weer daar ook de hele tijd ene x zeggen ze regen andere x zeggen ze zon, ik chek ook echt elke dag t weer ( als t geen meerdere malen op verschillende site's is haha) ik hoop ook gewon zo erg op lekker weer omdat we maar een weekje gaan en al heel lang niet geweest zijn!

Maarja afwachten afwachten! Duimen voor lekker weer overal!

7. Truusdemier

Truusdemier Niet meer actief

Wij gaan naar zeeland, maar ik check het weer niet zoveel: voorspellingen voor de komende twee weken zijn toch elke dag anders. Gisteren zou het bij ons heeeeeeel hard gaan regenen en onweren; heb 1 kort en hevig buitje gezien. Dus ja, we nemen het gewoon zoals het is :)

8. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Hihi!
    Dank voor de herkenning.

Ja ik weet dat het risico op nat weer in eigen land groter is idd.
    Maar zelfs toen we naar Maleisië zijn gegaan kon ik het niet laten 😀

9. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Ik wil het dan ook graag weten voor de te meenemen kleding. Maar zelfs als staat er bij dat het de komende 2 weken 25+ graden is, danig neem ik maar voor de zekerheid een vest en lange broeken mee.
    Schiet er dus niks mee op 😂

10. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    Nou wij gaan naar Italië en ook dat is niet zo best voorspeld... :( kan er alleen niks aan veranderen dus probeer het los te laten...

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Wij zouden ook bijna weg, voorspelling hele week regen en weer cijfer een vijf. Nou wat voor weer hebben we vorige week gehad? Stralend weer met tropische temperaturen!

12. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Verplaats naar Vakantie en Vrije tijd

13. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Herken het helemaal.

Toen we afgelopen Juni gingen kamperen in Duitsland zat ik een week van tevoren al te checken wat voor weer het ging worden.

Er werd mooi niet al te warm weer voorspeld dus ook wat lange broeken,truien en vesten in de koffer gestopt.
    Nou die zijn de koffer niet uit geweest,een hele week schitterend weer gehad met 27 graden gemiddeld.

Deel Deze Pagina