Ik zit even via Bungalowspecials (voor mij nieuw) te kijken en te vergelijken maar het valt mij op dat via hen een huisje stukken goedkoper is dan via het park zelf. Als ik google op deze aanbieder krijg ik dat inderdaad ook vaak te lezen in de reviews en is iedereen zeer tevreden. Maar toch voelt het ergens als ''to good to be true '' Iemand ervaringen?
Kun je een voorbeeld geven van een huisje wat veel goedkoper is? Ik heb er vaker gekeken en het valt mij juist op dat de prijs vaak hetzelfde is. Bijv Landal of centerparcs
Ik moet morgenavond even de exacte links op mijn computer erbij pakken maar het ging om twee keer een roompot vakantiepark voor midweek in september voor 2 volw. en een baby. Overigens viel mij ook op dat CP vaak duurder was ja.
Ik heb al een paar keer geboekt via bungalowspecials. Ging verder prima. Geen adders ofzo. Ik keek wel altijd via de officiƫle website van de accommodatie of ik inderdaad wel goedkoper uit was.
Ik heb meerdere keren via bungalowsspscials geboekt. Voor landal en centerparcs. Je moet inderdaad goed naar de prijzen kijken. Wij hadden toen gewoon nette huisjes!