Hallo dames, hoelang na terugplaatsing hadden jullie een hele duidelijke positieve test in handen? Ik heb vorige week vrijdag een terugplaatsing gehad, en vandaag een heel licht en dun streepje ... Ik hoor het graag, groetjes
Hoi hoi, Ik heb ook de 8e dag na terugplaatsing getest en was na 5 minuten ook heel licht positief. 2 dagen later na 3 minuten licht positief. Zo heb ik om de 2 dagen getest en ze bleven oplopen. Vandaag ben ik 5 weken zwanger en is de streep er eerder dan de controle streep en ook veel donkerder
Hier op dag 6 na tp van een dag 5 cryo een heel licht streepje. Pad bij 6wk zwangerschap een knaller en ook pas toen een clear blue met 3+ Inmiddels 30wk zwanger.
Ik heb gewacht tot de datum die het ziekenhuis aangaf en toen was het echt heel duidelijk, maar ook echt meteen!
Op wd8 een heel licht streepje na tp van een cryo blastocyst. Op wd10 was dit een duidelijke streep geworden en weer een week later was hij donkerder dan de controle streep. Heb je alweer opnieuw durven testen?
Hier op wd 9 na een verse tp een haast onzichtbaar streepje. Pas op wd 12 was hij echt goed duidelijk zichtbaar eigenlijk.. Maar nog steeds geen super donkere streep hoor.
En omdat er die eerste dagen helaas nog steeds veel kans is dat het vruchtje alsnog wordt afgestoten...
Heb je ook pregnyl gespoten? Dit kan ook lang positief testen. Wil je niet ontmoedigen btw... Ik testte 14 dagen na punctie positief, 11 dagen na verse tp dus
Mijn vertrouwen is nu wel bijna helemaal weg. Zie aub de foto... Bij mijn vorige zwangerschap had ik 9 dagen na tp echt een knal test. En nu na 11 dagen nog niet...
Nee geen pregnyl gespoten deze keer... De test is ook wel nog positief maar niet duidelijker dan die 2 dagen geleden was
Bij mij was dat ook zo. Hieronder mijn testen. 2 augustus is 8 dagen na terugplaatsing. Knaltest van 12 augustus 18 dagen na terugplaatsing. Je kunt echt nog wel hoop houden. Ik duim voor je mee!
el Dankjewel voor je reactie! Dit geeft mij hoop. Ga morgen weer een test doen, hoop dat die dan duidelijker is
Ik heb het idee dat de controlestreep op de 2e test ook lichter is, weet niet hoe dat nu is nu hij droog is? Dit was mijn rijtje begin dit jaar. Dus knaltest kan zeker later komen