Ik vroeg me af wanneer je bericht krijgt om de blije doos op te halen... Heb tot op heden nog niets gehoord.
Ik ben 30 weken en heb nog niets gehoord. Ik vroeg er naar bij de prenatal en daar zeiden ze tussen de 30 en 34 weken.
een vriendin had het voor mij aangevraagd en hoorde er niets van, ze heeft navraag gedaan en bleek dat je pas tegen je 7e maand ophaalbericht krijgt
Hier ook afhaalbericht gehad..weet iemand wat er momenteel in de blije doos zit? Vond het de vorige keer namelijk tegenvallen haha...
Hier onlangs bericht gehad. Had blijkbaar al eerder ontvangen maar daar was iets mis gegaan denk ik want had geen mail gezien. Dus pas met 33 weken opgehaald; bij 31 weken herinnering gehad. Inhoud vond ik wat tegenvallen in vergelijking met vorig jaar, maar op zich wel aardig. Nu; - Zakje van pampers met iets van 8 luiers en een kortingsbon (niet zo'n aantrekkelijke kortingsbon als vorig jaar, nu zelfde aanbieding als winkels doorgaans doen: 3 voor 20 euro) en klein pakje billendoekjes - speentje bibi - flessenspeen bibi - proefmonster sudo - Rompertje (wel een mooie) - Spuugdoek van Nutricia - Pakje vitamine van Centrum Materna - Wat folders enzo - Magazine geboorte Groetjes!!
met 32 weken krijg ik een bericht, maar er stond in dat ik blijkbaar het 1e bericht niet gezien heb. ja ik weet wat er in zit: paar newborn luiers spuugdoekje slabbetje, van dat galdde spul rompertje prenatal proefverpakking mini sudocreme pampers sensitive babydoekjes speen speen voor op fles fabeltjeskrant slingers en boekjes enz. maar daar heb ik nog niet naar gekeken