meerdere wikkeldeken en waar grijs wit gestreepte?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bunchy, 1 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    hoi,

op foto zag ik laatst dat iemand zijn jongetje in een hele simpele maar leuke grijs wit gestreepte (binnenkant volgens mij wit) doek had liggen?
    iemand een idee waar ik deze zou kunnen kopen toevallig?

o en hoeveel van die wikkeldoeken heb je nodig?
    ik heb er nu 1 maar misschien is 2 handiger? alhoewel ze natuurlijk niet goedkoop zijn dus als 1 voldoende is dan liever dat.
    daarnaast heb ik een stuk of 3 badcapes..

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hoi,

1 is meer dan genoeg hoor. Gijs heeft in het begin ook veel in badcapes gelegen, dus daar kom je wel mee aan toe.

over de grijs/wit gestreepte zou ik niet weten.

3. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Misschien even kijken op marktplaats of je iets kunt vinden wat er op lijkt? Grote kans dat daar wel een merkje bij staat...

4. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
  5. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb bij de Hema wel eens een grijs/wit-gestreepte gezien volgens mij. Maar ik heb geen idee of je die bedoeld.

Wij hebben zelf wel meerdere wikkeldekens, maar als je ook nog gewoon badcapes hebt is eentje ook wel genoeg hoor. Mocht na de bevalling blijken dat 2 toch fijner is, kan je er altijd nog eentje bijhalen.

6. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt deze bij de hema: HEMA - baby - bad - omslagdoek
    grijs wit gestreepte binnenkant met een turquoise buitenkant, 12,50. Deze heb je ook in een versie die in de maxicosi kan. Er zitten dan opening in de doek.

7. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    Het Kruitvat heeft een badcape in het wit en het "mutsje" is grijs/wit gestreept. Geloof dat hij slechts € 5,00 kost dus dat is ook nog eens leuk voor erbij! ;)

8. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    hmm bij mijn kruidvat helaas niet...
    ik ga ook eens op MP kijken denk ik...

9. misa

misa Niet meer actief

Ik heb nu 3 badcapes, misschien dat ik er nog eentje bijkoop.

Die van de hema ziet er ook leuk en handig uit Blossum!! Die wil ik! ;)

10. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Hier 1 duurdere wikkeldoek gekocht voor Lotte (van Koeka, de wafelcollectie.... erg mooi vind ik ze!).
    Daarbij hadden we 1 goedkopere vd prenatal.
    Die van prenatal werd alleen een keer gebruikt als die van Koeka in de was zat en dat was niet vaak want wordt nauwelijks vies eigenlijk.
    Een baddoek had ook prima dienst gedaan voor die ene keer.

Op gegeven moment gebruik je de wikkeldoek niet meer. Meerdere kopen is dus eigenlijk niet nodig.

Ik gebruik die van prenatal nu bij het zwemmen omdat ie wat groter is dan de gewone baddoeken, en is ook badstof dus wel handig.

Baddoeken gebruik je ook niet super veel. In begin volstaan de hydrofielluiers. Vind de badcape's nu wel handig maar heb je niet dagelijks nodig. En gaat hier na 2x badderen in de was. Met 1 zouden we prima uitkomen want is een witte en witte was gaat wel geregeld aan.
    Ik heb er 2 in gebruik voor Lotte
    (en heb nog meerdere nieuwe liggen want ik had er teveel gekoch, haha)

Groetjes!!

11. Wanda81

Wanda81 Lid

28 jan 2010
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je een grijs/wit gestreepte wilt, kun je er ook een laten maken via de site van www.ariecke.nl Hier kun je verschillende kleuren kiezen waarvan je een wikkeldoek wilt.

Deel Deze Pagina