we willen naar ibiza, vanwege de korte vlucht en het mooie eiland. we gaan met onze baby en dreumes. Nu zijn we op zoek naar een geschikt appartement met peuterbad, aan zee en op loopafstand van leuk dorpje/stadje.. wie o wie heeft de ultieme tip?
Wij gaan dit jaar naar Invisa Figueral Resort geboekt via Neckermann. Maar dit is alleen niet op loopafstand van een stadje (willen wij namelijk niet). Wel een super zwembad en strand XXX Tumtummetje
Ibiza is toch ook wel een jongereneiland en wij zitten liever een beetje afgelegen. We zijn uiteraard wel van plan het eiland te verkennen, maar daarvoor gaan wij een auto huren. Er zijn veel hotels op ibiza, maar ik kan weinig vinden voor kleine kinderen.
ik heb gekeken en het is volgens mij fantastisch inderdaad! denk dat wij ook gaan boeken! waarschijnlijk eind mei
mocht je nog een andere tip ergens opdoen? best duur via neckerman betalen we 2200 euro voor een vakantie in mei met 2 volwassenen, een zoon van 2 en een baby.
Het is idd niet goedkoop, maar je kunt ook op basis van logies doen. Dan ben je bij Arke 1452 euro kwijt bij vertrek 25 mei... en bij Arke ben je allinclusive 1841 euro kwijt.. stuk goedkoper dus, maar dan zit je niet in een appartement
huh, wij willen juist op basis van logies.. ik dacht dat neckerman het goedkoopste zou zijn maar ga ook bij arke kijken dan.. o wij kijken voor 3k app.. misschien maakt dat het verschil?
Eh.. Als ik kijk bij neckermann 3 kamer appartement kom ik uit op 1495 euro op basis van logies. Je moet bij neckermann goed uitkijken. Hij pakt vaak automatisch de duurste kamer..
Huh.. . Hoe kan dat nou? Op welke datum kijk jij? Het gaat om twee personen, kind vn twee en baby he?
Zaterdag 25 mei met 2 volwassenen en kind van twee en baby driekamer appartement op basis van logies bij Neckermann 1495 euro.. haha, ik weet het ook niet