Hallo, vorig jaar zijn we naar het hof van Saksen geweest. Dit is erg goed bevallen en we zoeken nu eigenlijk iets gelijkwaardigs. Het zoeken op internet gaat me niet heel goed af dus vandaar mijn vraag of jullie aanbevelingen hebben. Het mag ook in Belgie of Duitsland zijn als hij maar niet langer als 4 a 5 uur rijden is. hopelijk heeft er iemand goede suggesties...
Ik weet niet of het gelijkwaardig is, ken het Hof van Saksen niet, maar Buitenhof de Leistert is ons heel goed bevallen afgelopen mei.
Ik ben bij beide geweest... De leistert vond ik de boerderijen veel schoner en een mega grote prive tuin . Als je met kleine kinderen gaat zou ik toch Hof van Saksen aanraden. Veeeeel meer activiteiten ( ook in de omgeving veel meer te doen dan bij De Leistert) ook vond ik de restaurants bij Hof van Saksen fantastisch en bij De Leistert echt niets aan. Hof van Saksen springt er wel echt uit hoor. Denk dat er weinig andere parken in de buurt zijn met deze facilieiten en luxe. Wij houden erg van luxe tijdens onze vakantie en gaan dit jaar een stuk verder met de kleine man. 5 * camping Le Brasilia in Zuid Frankkrijk. echt zo mooi. Succes met je keuze!
@ DaphneB: Ja wij waren ook erg te spreken over de woningen: echt super netjes, ruim, mooi en goed meubilair etc. Zwembad was prima en bovenal weer schoon, vriendelijk personeel, leuke speeltuinen, indoorspeelding was voor onze kids ook echt geweldig leuk waarbij wij als ouders lekker een hapje en drankje konden doen, bos om zo in te wandelen. Maar uiteten hebben we verder niet gedaan dus kan daar niet over oordelen
Ik ben al in heel veel parken geweest, zowel van landal als centerparcs en in mijn beleving kan niets tippen aan het totaalpakket van Hof van Saksen. Het is allemaal net een niveau hoger dan bij andere parken. Waar wij zelf erg over te spreken zijn, naast Hof van Saksen, is Landgoed het Loo en Coldenhove van Landal.
Ik ken Hof van Saksen niet (alleen van naam), maar ons is Landgoed De Hellendoornse Berg (Landal) heel goed bevallen!
Dank voor alle reacties! Dit maakt het zoeken een stuk makelijk. Ik ga alle suggesties even googlen....
Leuk en kindvriendelijk, maar zeker niet luxe vind, erg verouderde huisjes. Land van Bartje is leuk en de boerderijen zijn wel luxe.
Zo geweldig luxe vond ik coldenhove nu ook niet. Het was aardig, maar ik zal er niet gauw meer heen gaan!
Waterparc Veluwemeer heeft ook een leuke, kleine binnenspeeltuin. Zwembad is ook leuk en een mooie midgetgolfbaan als het mooi weer is. Center Parcs Sandur heeft ook hele mooie, luxe huisjes.
Echt luxe vond ik het niet, maar de huisjes waren wel verzorgd, zwembad ook prima, maar wat klein bij Land van Bartje. Ook een mooie omgeving om te wandelen enzo.