Ervaring Canarische Eilanden?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door BrB, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BrB

BrB Actief lid

20 mei 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    Hallo allemaal,

Eind september willen we nog lekker 2 weken op vakantie gaan. Als we ergens met de auto in Europa willen blijven hebben we grote kans op slechter weer. Omdat we zelf ook ff bij willen komen dachten we aan de Canarische Eilanden, bij voorkeur Fuerteventura.

We hebben heel internet afgezocht, maar ik kan maar niet de juiste klik vinden. Ik hou namelijk absoluut niet van die grote, massale, all-inclusive resorts, maar wil wel graag in de buurt van het strand. Tja, nogal wat eisen waarschijnlijk, maar misschien weet hier iemand iets?

Ben benieuwd!

Oh ja, onze meid is dan ong. 8 maanden.

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hoi wij zijn naar dit hotel geweest

Atlantis Fuerteventura Resort (Hotel) in Correlejo zie Arke

geen hoog bouw max 1 verdieping mooie kamers en wij hadden all inn en veel zwembaden en een eigen pierenbad
    ze hebben een prive strandje...maar veel rotsen via het strandpad richting dorp kom je snel op zandstrand en anders gaat er ook nog een busje naar het grote strand
    ook in het stadje zelf is een zandstrandje...

wie weet is dit wat.

3. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Wij zijn eind oktober ook naar Fuerte Ventura geweest en verbleven in Oasis Papagayo. Prima accomodatie. Wij zijn 1 keer naar het strand geweest, maar Milan vond het niks dus de rest van de vakantie hebben we ons bij het zwembad vermaakt. Wij zijn 8 dagen gegaan en dit vond ik persoonlijk lang zat, op dag 8 was ik blij dat we weer naar huis gingen.

4. JosM

JosM Lid

9 jun 2007
    31
    0
    0
    Zelfstandig ondernemer
    St. Odilienberg
    Riu Palace Tres Islas ... eind vorig jaar flink verbouwd dus in goede staat.
    Zéér kindvriendelijk. Hotel ligt midden in een natuurgebied en ligt eigenlijk midden op het strand. Wij gaan vaker naar Fuerteventura en eigenlijk alleen nog maar naar Tres Islas.

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    vind je het niet erg dat het centrum op 5 km afstand is?
    of heb je voor die tijd een autootje?

6. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    3 jaar geleden op feurteventura geweest beviel zeker goed!
    dit jaar gaan we naar lanzarote wat volgens horen zeggen het meest gericht is op kinderen van alle eilanden (of het waar is weet ik niet natuurlijk)

2 weken met een kleine van 8 maanden lijkt me erg lang maar misschien ook wel errug lekker!

succes met zoeken!

7. BrB

BrB Actief lid

20 mei 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    Dank jullie voor de reacties. Altijd fijn zo'n forum met ervaring ;).

@Janette: ik denk wel dat we een autootje gaan huren, zodat we iets flexibeler zijn.

@Tweeling: ja, denk dat 2 weken ook wel lang is. Ik heb het verkeerd geschreven. We hebben 2 weken vakantie en willen nog ff lekker weg. Ik zou het liefst 8 dagen gaan (juist omdat we normaliter niet van die "strandhangers" zijn), maar aangezien we al 2 dagen aan het reizen zijn is dat weer te kort. Ik denk dus dat het uit gaat komen op 11/12 dagen.
    Ook kijken we inmiddels bij Lanzerote.

8. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
  9. BrB

BrB Actief lid

20 mei 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    Hihihi, nee, dat is net ff te lang. Maar misschien kun je een computer opzoeken en je eerste indruk vanaf je vakantiestek mailen :D

10. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    :) zal kijken wat ik kan doen! ;)

11. BrB

BrB Actief lid

20 mei 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    Ben errug benieuwd ;) ! En natuurlijk heel veel plezier!

Deel Deze Pagina