Ervaring Capfun

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door manoontje, 8 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Ik heb veel ervaring mat italiaanse campings (heb op meerdere gewerkt), maar persoonlijk heb ik echt compleet andere ervaringen met Italië t.o.v. Frankrijk. In Frankrijk zijn de plekken doorgaans (veel) groter (italië is vaak hutje mutje), is het zwembad vaker verwarmd, is er heel vaak een binnenbad, of in elk geval een overkapt bad, zodat je ook in het laagseizoen kunt zwemmen.
    OK, de pizza’s zijn er dan wel weer veel lekkerder, dat wel...
     
  2. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.227
    3.672
    113
    Qua ruimte was het zeker niet beter. Qua prijs/kwaliteit wel.
    Wat er , volgens ons, "mis" was was dat er nagenoeg geen nederlanders waren waardoor de kinderen toch minder makkelijk aansluiting vonden en dat de fransen heel erg een uitstraling hadden van "dit is ONZE camping"
    Wij zijn ook gewoon tot de ontdekking gekomen dat onze voorkeur bij spanje of italie ligt ten opzichte van frankrijk. Maar we hebben 3x eerder op Serignan Plage gezeten en dat was voor de kinderen toch leuker omdat ze daar makkelijker aansluiting vonden bij nederlandse vriendjes
     
  3. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    OK, dat snap ik. Wij geven er juist de voorkeur aan als er zo min mogelijk Nederlanders zijn (onze zoon spreekt ook geen Nederlands), dus wij gaan bij voorkeur buiten de NL schoolvakanties :D.
     
    nosilla vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina