Ik denk er over om een krulset te kopen. Nu gebruik ik af en toe een krultang, maar dat kost veel tijd en is minder vriendelijk voor mijn haar. Op internet zie ik een reisset van carmen staan, maar ik twijfel of dat voldoende rollers zijn en of de rollers niet te dik zijn. Wie heeft er ervaring mee en eventueel een foto van hoe het wordt. Zonet met normale rollers mijn haar gedaan en toen de föhn r op.. dat is ongeveer het resultaat dat ik wil, maar wel een behoorlijk gedoetje. Lelijke foto, met vermoeid hoofd.. dus die halen we er zo weer af
Geen ervaring met de reisset, ik heb onderstaande carmenset. Ik gebruik em heel incidenteel, maar ben er erg tevreden mee. Met een krultang kan ik niet overweg, maar dit vind ik ideaal.
Ik heb ook deze, maar pas 2 x gebruikt, wel tevreden over het resultaat, maar ik vind het teveel gedoe .
Ik gebruik voor mijn dochter warmterollers van carmen . Ik vind het wel vlot gaan. Nu is het denken ik wel zo dat er verschil in zit of je het bij jezelf moet doen of bij een ander.
Ik gebruik een krultang, dat is even er in komen, maar dan kun je vrij snel de krul erin zetten. Lijkt mij makkelijker en sneller dan die krullers.
Je krijgt er vanzelf wel handigheid in. Ik vond het fijn om m'n haar alvast in de krullers te zetten en dan make up ed al te doen. De krullen die ik er van krijg vind ik erg mooi. Nou moet ik wel zeggen dat ik van mezelf al niet steil haar heb en het dus wel makkelijk krult.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet de handigste persoon ben.... Ik denk dat als je het vaker doet, het een stuk vlotter zal gaan, maar zoveel keer heb ik ze dus niet gebruikt. Inmiddels is het zolang geleden dat ik denk ik de gebruiksaanwijzing nog eens moet lezen om te weten hoe en wat .
ik heb de reisset en meerdere grote (niet allemaal carmen trouwens) Ik vind de reisset net twee rollers te weinig. ik heb ongeveer jouw lengte haar. daarnaast heb ik dus grotere sets. die van Carmen, die heeft puntjes, ik vind dat dat zeer doet. Ik heb ook een set met fluweel bekleed, prettiger uit te halen. Daarnaast kan ik moeilijk overweg met die schuifpinnen, ik gebruik klemmen. Dan heb ik mijn haar in 5 min pijnloos en snel in de rollers zitten.
Ik heb deze set en vind hem ideaal. Tis wel geduld hebben en flink oefenen. Maar het resultaat is vaak erg mooi
Ik ben met mijn krultang vrij handig.. maar dat kost me teveel tijd. En de kapster zei dat die rollers wat vriendelijker zijn voor mijn haar
nee, is niet van carmen, weet het niet zeker, volgens mij van babyliss. De set die krabje laat zien is ook met fluweel, ik heb wel een andere.
En is echt wel sneller hoor, ik zet ze binnen 5 min in mijn haren, dan heb ik mijn handen vrij om weer andere dingen te doen terwijl ze af kunnen koelen.