Hoi, Eergisteren heb ik een Kruidvat 2 v 5 test gedaan. Ik slik gewoon de pil, maar heb dusdanig veel klachten (misselijkheid, spugen etc.) dat ik het vermoeden had dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Deze test gaf een vrij licht 2e roze streepje binnen de 5 minuten, zie foto. Nou heb ik gisteren en vandaag weer een test gedaan, maar die van gisteren was negatief (witter dan wit) en die van vandaag heeft een heel krom 2e roze lijntje (denk een indrooglijntje ofzo), maar ook pas na een paar uur. Weet even niet meer wat ik nu moet denken.... De huisarts vindt dat ik er nog maar een test tegenaan moet gooien, wat denken jullie? Groetjes, Eausi
Maar een test die je na een paar uur nog eens afleest is totaal niet betrouwbaar! Offie nou positief of negatief is. Maareh... Deze hierboven is wel positief! Wat een berwarring. Ik zou inderdaad nog eentje tegenaan gooien. Anders bloed laten prikken?
Ben de pil niet vergeten nee, ook geen andere klachten gehad. Enige wat ik kan verzinnen wat er veranderd zou zijn is dat ik van de een op de andere dag compleet gestopt ben met pijnmedicatie wat ik al jaren gebruikte, maar dit kan volgens de huisarts geen gevolgen hebben gehad op de werking van de pil... Vind die onzekerheid zo vervelend! Over een paar dagen nog maar een keer testen.....
Ik zou de test eens flink spoelen met water zodat het gele wegtrekt en dan kijken of er een roze streep blijft staan Ik vind de streep namelijk meer donkergeel dan roze. Heb je wel maar 4 druppels urine gebruikt?
Die streep is wel heel duidelijk en op basis daarvan zou ik zeggen 'zwanger'. Dat kromme indrooglijntje waar je het over had heb ik vorige week ook gehad met dezelfde soort testen. Misschien moet je nog eens een ander soort test proberen, en anders naar de huisarts.
Ik heb de test inmiddels even gespoeld met water, maar er blijft een duidelijk roze lijntje staan....
Dat dus. Ik vind het ook meer een donkergele urinestreep en dus niet positief. De test inderdaad naspoelen met water. Is wel heel erg geel. Na het doorspoelen met water zie ik graag een nieuwe foto, temeer je test gisteren gewoon spierwit was. Anders zou je ook nog een CB Digitaal kunnen doen met wekenindicator.
Foto? Want dan zou het wel echt positief zijn! Maar gisteren en vandaag dus negatief? Kan zijn dat de tesr dan op je eisprong heeft gereageerd. Dat kunnen de Kruidvattesten 2 voor 5 euro ook erg goed. Vandaar ook mijn advies om toch nog even met CB Digitaal met wekenindicator te testen.
Ik zie heel vaag iets maar je fotokwaliteit is niet goed. Omdat de testen gisteren negatief waren zou ik toch vandaag of morgen nog eens testen en dan binnen 15 min een foto maken en hier plaatsen. Ik ga er dus nog niet vanuit dat je zwanger bent (ook omdat je de pil stipt hebt geslikt).
Gooi er eens een Action testje tegenaan? Of een CB natuurlijk maar die zijn meteen wel een stuk duurder