Babboe Big bakfiets met trapondersteuning

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Raw, 18 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raw

Raw Niet meer actief

Haai!

Ik ben me aan het orienteren op een babboe bakfiets met trapondersteuning, maar er niemand in mijn omgeving die er een heeft.

Is er op het forum iemand met ervaring?

We willen gaan voor de Babboe Bog, de driewieler. Met trapondersteuning dus.

We hebben er een op het oog via internet van ongeveer 1,5 jaar oud, is de accu dan nog goed?

Fiets hij fijn en zou je hem anderen aanraden?

Alvast bedankt!!!!!

2. Raw

Raw Niet meer actief

Niemand?

3. Raw

Raw Niet meer actief

Jammer.... :(

4. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Ik heb hem :D Sinds juli vorig jaar. Echt een super koop. ZOnder trapondersteuning zou ik er niet mee kunnen fietsen (vorm van reuma) maar met is het heerlijk.

Heb verder geen idee wat ze voor een Babboe van 1,5 jaar vragen. Wij hebben hem nieuw gekocht. Voor Babboes zonder trapondersteuning wordt meestal al 700/800 euro gevraagd. Zit dan dus maar net onder de nieuwprijs als er een aanbieding is. Je hebt in ieder geval geen garantie meer als je hem 2ehands koopt. Dat was voor ons wel een reden om hem nieuw te kopen.

5. Raw

Raw Niet meer actief

Fijn dat hij jou zo goed bevalt, kun je ook echt makkelijk hellingen op fietsen? De trapondersteuning lijkt me echt geweldig maar hoop dat ik er niet teveel van verwacht!

6. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Als je echt een helling op gaat, zit er nog een knop op, waarmee je voor korte tijd extra power krijgt.

Verder voel je nog steeds wel dat je fietst hoor. Maar het is gewoon net wat minder zwaar.

7. Raw

Raw Niet meer actief

Oke, ik ben erg benieuwd. Eerst maar een proefritje maken. Goed dat ik weet dat het nog steeds wel nodig is om te fietsen, anders verwachtte ik er inderdaad denk ik teveel van! Is het wel echt een stuk makkelijker of maar een klein beetje?

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wij hebben een bakfiets van het merk kangoo en dan zonder trap onder steuning nou ik moet zeggen hij fiets super licht. ik kan er mometeel beter op fietsen als op me eigen fiets (zo aan het einden van me zwangerschap )

9. Raw

Raw Niet meer actief

Ja, wij deden vandaag nog een rondje op onze 'gewone' fiets maar dat viel nog niet mee met zoontje voorop en tassen boodschappen achterop. Als hij al licht fiets zonder trapondersteuning moet met wel helemaal geweldig zijn! Volgens mij kan je het ook gewoon uitzetten als het even niet nodig is!

10. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Je kunt het inderdaad ook uitzetten. Maar het scheelt wel echt veel vind ik.

Ik weet niet waar je woont om proef te fietsen...

11. Raw

Raw Niet meer actief

We gaan zaterdag naar een testdag van Babboe, want we gaan toch voor een nieuwe. Bij 2e hands weet je na een klein proefstukje niet of de accu nog goed is denk ik en 300 euro alsnog erbij zit je bijna op de nieuwprijs... We gaan dus maar direct naar Babboe! Ben zo benieuwd... Denk alleen al een week, had ik hem al maar en vanaf donderdag wordt het precies weer kouder..... Jammer hoor!!

Deel Deze Pagina