Ervaring chiropractie Staphorst?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door FutureMama81, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ik hoorde dat daar een speciaal spreekuur voor baby's is. Iemand ervaring met deze praktijk? Onze dochter is met de vacuum geboren en huilt nogal veel. Ook overstrekt ze vaak en heeft ze duidelijk een voorkeurshouding. Medisch gezien doet ze het verder gewoon goed.
    Nu weet ik dat deze chiropractor niet de botten kraakt o.i.d. want dat wil ik absoluut niet hebben aangezien ik laatst een artikel las over het overlijden van kindjes na een behandeling. Nou daar moet ik natuurlijk niet aan denken. Ik hoop dat er mensen zijn die ervaring met deze praktijk hebben.

Chiropractie Staphorst | Home

2. zonnestraaltje1981

zonnestraaltje1981 Actief lid

28 apr 2009
    431
    0
    0
    Groepsleidster intensieve behandelgroep
    Overijssel
    Ik ben er met mijn zoontje geweest. Dit omdat het een erg snelle bevalling was geweest en het erop leek dat mijn zoontje last had van een werveltje die verkeerd zat (overstrekken, weinig slapen, huilen, gebalde vuistjes, voorkeurshouding etc).
    Jammergenoeg heeft de behandeling voor mijn zoontje niet echt geholpen maar ik heb wel goede ervaringen met de praktijk in Staphorst. Ze leggen goed uit wat ze doen, weten waar ze over praten en als de behandeling niet aanslaat gaan ze ook niet eindeloos door.
    Ik ken een heel aantal andere mama's die ook met hun kindjes erheen zijn gegaan en zij allemaal zijn erg tevreden over staphorst. Bij de meeste baby's was na een paar behandeling echt een groot verschil te zien. Sommige baby's waren echte huilbaby's en zijn nu rustige en tevreden kindjes!
    Succes met je kindje, hopelijk helpt het!

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik ken deze praktijk niet, maar kan je zeker osteopathie en/of cranio-sacraal therapie aanraden. Wij gaan naar de "guru" op dit gebied, maar de beste man zit in Gelderland. Is dit te ver voor je, weet niet waar je woont?

Succes en sterkte. Ik weet uit ervaring hoe belangrijk het is om er op tijd bij te zijn, mijn zoontje had hetzelfde probleem. :( En onderschat die voorkeurshouding niet hoor! Gaat Noa ook al naar een kinderfysiotherapeut? Zo niet dan zou ik deze ook zeker raadplegen.

Deel Deze Pagina