Xbox 360 kopen?

Discussion in 'De lounge' started by miramare, May 22, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miramare

miramare Bekend lid

Mar 1, 2013
    792
    148
    43
    hoi mijn zoontje wil graag een xbox. Heb al begrepen dat de one de nieuwere versie is. Maar de prijs voor een 360 is stukken minder. En ik heb gezien dat bijv het spel fifa 17 ook voor de 360 te krijgen is. Maar wat is nu echt het grote verschil? We hebben nu nog een Wii, is de 360 daar al een vooruitgang mee? Kan via een Facebook site een 360 overnemen voor 70 euro, met 2 controllers, een Kinect en 3 Kinect spellen. Of toch doorsparen voor een xbox one?

2. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

Jan 1, 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Hoe oud is je zoon? Een Wii en een xbox zijn niet echt met elkaar te vergelijken omdat een xbox wat meer 'volwassenere' single player spellen heeft en een Wii meer gericht is op 'gezellige' spellen om samen te spelen. Dus wat dat betreft zal hij al een stuk meer kunnen met een xbox 360!

Voor een jonger kind lijkt me een xbox360 prima. Het ding is alleen dat nieuwe spellen meestal alleen nog voor de xbox one gemaakt zullen worden. Voordeel daarvan is weer dat er al ontzettend veel spellen voor de 360 zijn en dat deze dus ook een stuk goedkoper zijn.

Ik denk dus dat als dit de eerste console na de Wii is voor hem dat hij er zeker een hoop plezier mee zal kunnen beleven!

3. miramare

miramare Bekend lid

Mar 1, 2013
    792
    148
    43
    Hoi hij is 9, bijna 10.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Wij hebben sinds een jaar ofzo gewoon een tweedehands xbox 360 met een berg spellen erbij. Ik heb eerst goed gekeken wie er spelletjes bij had die ons ook trekken. Dit overgekocht van een jongetje dat zelf een playstation ging kopen. Scheelt een hoop geld, nieuw betaal je je scheel voor die spellen. Maakt voor een enkel spel niet zoveel uit, maar als je meer wilt kan het aardig oplopen.
    Kon natuurlijk ook een xbox one kopen, maar ze zijn nog jong en vinden dit ook prima.

5. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

Jan 1, 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Is dan op zich wel prima hoor! Het grootste nadeel is dat nieuwe spellen dan niet meer gemaakt worden voor de 360 maar er zijn super veel (goedkopere) spellen te vinden voor de 360.

6. 1BB

1BB Bekend lid

Oct 3, 2016
    573
    67
    28
    Female
    ♡
    Ja hoor hardstikke leuk! Mijn neefje (net 8) is helemaal gek van lego en minecraft en hoewel opa en oma een wii hebben vind hij de xbox leuker. Is ook heel goed voor zijn Engels, hij kan al beter Engels dan zijn oma.

7. Caithy

Caithy Fanatiek lid

Feb 8, 2013
    3,713
    1,060
    113
    Ik had dit probleem vorig jaar, maar wij hebben om deze reden juist een xbox 360 gekocht voor zoon 7 en dochter 10.
    Er zijn genoeg spellen te koop, maar de kinect gebruiken we eigenlijk nooit...
    Minecraft, fifa 15, skylanders allemaal prima nog te koop en niet zo duur als de xbox one.

Ik denk dat als mijn zoon online (tegen vrienden) wil spelen, dat we dan gaan kijken naar een nieuwe, zodat hij echt het nieuwste heeft, dat hoeft nu nog niet.

8. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Onze zoon is 10 en heeft de xbox one S, volgens hem is FIFA 17 op de xbox360 niet zo uitgebreid als de versie op de xbox one. Hiervoor hadden we wel een 360, de xbox one is wel echt een vooruitgang.

Share This Page