Hallo allemaal, Ik heb dit weekend te horen gekregen dat een van mijn beste vriendinnen zwanger is. Ze is nu 9 weken zwanger. Ik wil haar heel graag een cadeautje geven, omdat ik het gewoon ontzettend leuk voor haar vind Het cadeautje wil ik pas geven als ze de "kritieke" grens van 12 weken voorbij is. Dat betekent dat ik ruim drie weken de tijd heb om wat leuks te bedenken. Tijd genoeg zou je denken, maarrrr...... ik ben een beetje inspiratieloos Ik kan me voorstellen dat ze liever zelf een buikband e.d. wil kopen en veel verder dan een leuk rompertje van de Hema kom ik even niet. Mijn budget voor het cadeau is rond de 20. Wie heeft een leuk idee? Ze is best wel hip en tegelijkertijd een beetje traditioneel ingesteld. Ik zoek iets leuks.... iets hips.... iets.... misschien iets leuks voor de baby? Of iets voor mams? Alvast bedankt voor het meedenken
- een leuk pakketje bestaand uit een rompertje, sokjes en mutsjes - 9 maanden dagboek - een mama en baby pakketje van Sabon - armbandje voor de baby - tijdschritenpakketje voor mama's (jij&kinderen, zwanger, kek mama etc) - zwitsalpakketje
Bedankt voor de tips! Zo'n pakketje met babykleertjes lijkt me wel leuk! Zat al even te kijken bij Rainbowbabies (ik weet dat ze gek is op kleurtjes) en daar zag ik ook al leuke dingen! Meer/andere tips zijn altijd welkom
Een muziek knuffel voor aan het ledikantje ? Heb een keer een pip knuffel ( van Woezel en Pip ) gegeven en viel erg in de smaak
Heb van een goede vriendin een keer een paketje gekregen met allemaal baby spulletjes. Rompertje, boek, speen, wat baby speelgoed enzo. Mooi in folie, best groot ook nog wel. Kwam er later achter dat ze alles bij de action had gehaald. Niet dat dat uit maakt of zo hoor. Ben dol op de action
Leuke ideeën zeg! Een babyboek heb ik ook al aan zitten denken, maar ik denk dat ze dat liever zelf wil bestellen. Goh, een ledikantknuffel? Is dat iets bijzonders? Zwangerschapsketting is ook leuk!
Ik geef meestal als iemand voor de eerste keer zwanger is een echt babytruitje; die er vroeger ook al waren, liefst met een kantje langs de hals. en een wit rompertje. soms witte sokjes. Ik vind dat zelf heel mooi.
Zwangerschapsketting, is bij de prenatal zo'n 15euro.. Kan je nog een leuk rompertje met sokjes erbij doen voor de kleine
Ik denk dat ik inderdaad een soort van "veramelpakketje" o.i.d. doe. Een paar leuke kleinigheidjes bij elkaar in een mandje of iets anders. Een rompertje, sokjes, misschien een mutsje, een ketting.... leuk hoor
Wat ik erg leuk vond: een aantal kleine cadeautjes met op elk pakje de naam vd nieuwe maand, tot en met de maand dat ik was uitgeteld. Telkens als er een nieuwe maand begon kon ik een cadeautje uitpakken en bedacht ik me dat ik weer een maandje dichterbij de komst vd kleine was. Je kunt allerlei leuke cadeautjes erin doen. Sokjes, spuugdoekjes, rompertje, zwitsal voor mama etc. Ik kreeg het van goede vrienden de eerste zwangerschap en vond t erg leuk.
hihihi lees nu pas dat je ook een aantal cadeautjes wil doen, dus misschien vind je het idee wel leuk dan!
Skippy dier, die staan nu in het Fruit kat foldertje! Tadaaaa!Kruidvat Voordeelkrant 31 mei t/m 5 juni 2011 - Powered By Publitas
Oh je hebt al wat.... Ik zat te denken aan een kadobon voor een pretecho als ze dat wil laten doen. Zelf vond ik een zwangerschapsdagboek erg leuk om te krijgen. Babydingetjes zoals sokjes en rompertjes is ook erg leuk. Dat onwerkelijke, dat haar nootje in haar buik dat straks gaat dragen hihi.
Beste zwangerschapscadeau dat ik ooit heb gekregen: Krijg nou tieten! een ontzettend grappig (en herkenbaar!) boekje over zwanger zijn, geschreven door Claudia de Breij (toen zij zelf zwanger was).