ervaring clip in extensions

Discussion in 'De lounge' started by mama van chayenna, Mar 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

Jun 25, 2009
    843
    24
    18
    Female
    hallo dames

heeft een van jullie ervaring met de clip in extensions? heb wel altijd de extensions gehad gewoon met bontjes, maar het is voor zo nu en dan als ik eens in de zoveeltijd een feestje of verjaardag heb dat je er dan net ff wat anders uit ziet of het goed blijft zitten etc:)

2. jongmam

jongmam Bekend lid

Jul 17, 2009
    816
    177
    43
    Female
    Verzorgende-IG
    De een zegt het glijd uit jou haar de ander zegt van niet.
    Maar persoonlijk zou ik het niet eens willen proberen.
    Maar ja ik doe mijn extensions ook op een andere manier en met mijn type haar moet ik het ook niet eens gaan proberen.
    Mislukking gegarandeerd (bij mij dan hea).

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

mijn zusje heeft ze wel eens gekocht en vond het k dingen.. blijft niet goed zitten

4. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

Dec 5, 2011
    659
    0
    0
    Vorige week tijdens stappen een heel hoofd vol clip in extensions en na een avond dansen zaten ze wel wat in de klit, klein beetje maar, en iets losser maar nog goed vast hoor. Wat helpt is als je je haar eerst iets toupeert, dan blijven de klemmetjes beter zitten. Ik draag al heel lang clip extensions ( af en toe) en ben er nog nooit een kwijtgeraakt.

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Maar als je je hele haar ermee volgooit heb je er dan niet heel erg veel nodig??:)
    En kost dat dan geen bakken met geld?

6. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

Dec 5, 2011
    659
    0
    0
    Een vol hoofd is ongeveer 160-180 gram haar. Ik koop het op Ebay voor of 15 euro ( synthetisch haar, sneller klitten, moeilijker te stylen maar zit best mooi, niemand zit het verschil in de kroeg ;) of tussen de 40 en 50 euro voor echt haar ( valt mooier, kun je stylen of krullen, minder snel klitten, enz)

7. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

Jun 25, 2009
    843
    24
    18
    Female
    dankje ja heb wel een adresje van echt haar dan, ben wel een 150 euro kwijt had me nicht toevallig gesproken vandaag ze is kapster en ze blijven bij haar ook altijd zitten maar ze zei dat ze me hielp als ik ze zo nu en dan in wil!

8. pinguin

pinguin Bekend lid

Apr 8, 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    ik heb ze ook gehad en ook ik vond het ***dingen!
    hoe ik mn haar ook toupeer, ze glijden er uit en zit gewoon niet lekker! ik zou mn geld er niet meer aan spenderen

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Waar koop je die dingen eigenlijk? Wil het ook wel eens proberen...

Share This Page