Ik zou graag in contact willen komen met andere dames die chronisch ziek zijn en/of zwanger zijn of bevallen. Zelf heb ik CRPS aan mijn linkerknie. Hiervoor heb ik in mei 2015 een neurostimulatie gekregen. Maar helaas na plaatsing heb ik zenuwpijn in mijn hele onderlichaam van mijn billen tot mijn voeten, zowel links als rechts. Ook de littekens op mijn rug blijven pijnlijk. Nu ben ik 19 weken zwanger, natuurlijk helemaal happy en gepland. Sinds een week of 2 heb ik goedkeuring gekregen van mijn pijnarts dat ik natuurlijk mag bevallen. Maar ik mag ivm de neurostimulatie geen ruggenprik (spinaal en epiduraal). De elektrodes van de neurostimulatie zitten in dezelfde regio en daar mag absoluut geen infecties komen. Bij keizersnede wordt het dus algehele narcose. En de gynaecoloog moet een andere operatie techniek gebruiken. Nu sta ik onder controle bij een verloskundige praktijk. Verloskundige hebben wekelijks contact met de gynaecologen hier in het ziekenhuis. Ik ben ook zoals alle nieuwe zwangere besproken in het team. Ze zien geen problemen en mag gewoon onder controle blijven bij de verloskundige. Toch heb ik mijn twijfels en vraag me af of het niet verstandiger is dat ik onder behandeling sta bij een gynaecoloog. Ik zou dus ook gewoon thuis mogen bevallen maar met al mijn klachten wil ik dat niet en hoop ik dat het een medische bevalling wordt.