dynamisch en gasprijzen

Discussie in 'De lounge' gestart door zwaaistaart, 30 dec 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.438
    1.027
    113
    Vrouw
    Omdat ik al maanden twijfel om dynamisch energiecontract te gaan aansluiten ben ik benieuwd hoe jullie het nu ervaren nu die gasprijs omhoog gaat. Neig je toch vast te zetten of zie je in je app ofzo dat je gemiddeld nog prima zit?
    Ik denk dat ik misschien na de winter naar dynamisch ga

2. Vissenkom

Vissenkom Bekend lid

9 aug 2024
    619
    678
    93
    Vrouw
    Over alle jaren dat wij dynamisch hebben, bleek achteraf dat dynamisch goedkoper was geweest dan een vast contract. Dat geeft geen garanties voor de toekomst, maar dat maakt wel dat wij gewoon bij dynamisch blijven. Volgens mij gaan we in april jaar vijf in...

Je zou ook nu vast kunnen afsluiten met de gok dat het bljift doorstijgen, maar ja... Als je bang bent dat je een plotselinge enorme stijging van de gasprijs niet kunt of wil opvangen, financieel, dan kun je misschien beter voor zekerheid kiezen...?

3. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.438
    1.027
    113
    Vrouw
    Dat Is precies de twijfel. Durven we dat aan met die oorlog etc. Dank voor je reactie!

4. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Je kan het toch ook combineren, gas vast en stroom dynamisch dus 2 contracten?Als het goed is kan je dan in de app van je dynamische contract ook zien wat de gasprijzen doen, zo kan je de gasprijzen een tijdje volgen en later beslissen of je je gas ook dynamisch wil of niet.

5. Vissenkom

Vissenkom Bekend lid

9 aug 2024
    619
    678
    93
    Vrouw
    Tsja, als die twijfel zo sterk is, zou ik persoonlijk gewoon een jaarcontract afsluiten.

zwaaistaart vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina