Hallo allemaal! Ik wil het letterlijk en figuurlijk van de daken schreeuwen! Ik ben donderdag ten huwelijk gevraagd en nu dus verloofd!!!!
Ik schreeuw even terug: GEFELICITEERD!!!!! haha, hartstikke leuk, spannend. Al een datum in gedachten?
Dank jullie wel, allemaal! Ik ben nog een beetje overdonderd, hoor! Hij heeft een privé-rondleiding in de Sterrenwacht geregeld. Daaronder zit een zaal met een glazen plafond en een enorm mooie uitstraling. Stond altijd al bij op 1 wat betreft trouwlocatie. Na de rondleiding vroeg hij of we nog even beneden mochten kijken en dat mocht. Op de trap naar beneden stonden allemaal kaarsen. (Ik dacht, ach, wat mooi! Allemaal kaarsjes, wat leuk dat ze dat hier altijd doen..) De kaarsen gingen beneden over in rozenblaadjes. Die vond ik wat vreemd op dat moment. En middenin die grote zaal was van rozenblaadjes een enorm hart gemaakt met daarin één rode roos. Toen ik dat hart zag, heb ik gereageerd met: Wat is dit? (Ik begreep het nog steeds niet..) Hij is met mij in dat hart gaan staan en is daar gaan praten. Al die tijd dacht ik nog steeds: wat lief dat hij zoveel moeite doet om mij dit allemaal te vertellen! Tot hij op één knie ging zitten, toen wist het pas! Hij heeft 2 keer moeten vragen of ik met hem wilde trouwen, omdat ik eerst alleen maar kon vragen of hij het serieus meende. Maar dolgelukkig nu! En ik had het totaal nog niet verwacht, dus het kan ineens uit het niets komen.. Dus, alles kan nog, MHMW!
Wat een mooi aanzoek!!! Geniet van alle voorpret.. *zucht..ik zou wel 100x mijn trouwdag over willen doen, zo mooi/leuk/romantisch en bijzonder vond ik het..* Samen met de geboorte van onze zoon de meest bijzondere en speciale dagen in mijn/ons leven.. Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!!25-10 is een mooie datum om ten huwelijk gevraagd te worden!Mijn man deed hetzelfde op die dag in 2009. Geniet er van meid!Veel plezier met de voorbereidingen!