Hoi meiden, Mijn kleine man is verkouden, heeft nu 38,9 Er hangerig , is even wakker valt gelijk in slaap Normaal kan hij amper alleen in de box gilt dan moord en brand Nu ligt ie maar wat en valt telkens in slaap Maakt af en toe schokkerige bewegingen HAP bellen of aankijken ?
bij alleen verkouden zou ik me geen zorgen maken maar wat moet ik me voorstellen bij het schokken want daarbij twijfel ik. ja kan trouwens altijd het hap bellen voor overleg.
Ja hoe moet ik dat schokken uitleggen, ongecontroleerde bewegingen met armen,benen En ik twijfel over de slaapzak , of ik winter of zomer slaapzak aan moet trekken, snachts koelt het toch wel aardig af
Beste gezien de kleine van jou met koorts rondloopt is het raadzaam om met het hap te bellen. zijn deze klachten sinds vandaag dan kan je overwegen om het nog even aan te kijken tot maandag. Zijn de klachten dan nog niet minder dan kan je het beste je huisarts bellen.
Tja, ik vind 38,9 niet heel hoog, dus om die reden zou ik niet bellen. Dat schokkerige verontrust mij meer. Daarover zou ik wel bellen, al is het maar om advies. Temperatuur zegt namelijk niet veel over hoe ziek ze zijn, het gedrag des te meer.
Toch naar HAP geweest flinke oorontsteking, Nu bij thuiskomst merk ik vlekjes rode puntjes Kan dit door de koorts komen ?
Zolang je ze weg kunt drukken is er meestal niet veel aan de hand. Worden ze groter en zijn ze paars of dieprood en kun je ze niet wegdrukken met bv glas even HAP bellen. groetjes kim