Ervaring comfit underwear

Discussie in 'De lounge' gestart door Glitterhartje, 10 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.380
    1.917
    113
    Wie heeft er ervaring met deze site?

https://comfitunderwear.nl/

En hoe zijn die bh's? Zoek namelijk goed ondersteunende bh's en het ziet ernaar uit dat die dat wel zijn?

2. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik had er nog nooit van gehoord, dus even gekeken.

Ik vind het vreemd, sommige modellen hebben duidelijk andere maten dan die ze verkopen. Ik zie namelijk vrouwen ertussen, die duidelijk een kleine omvangsmaat hebben met een grote cupmaat, dan werken deze maten absoluut niet kan ik uit ervaring zeggen (ik heb zelf bh maat 70H/I). Ik vraag me af of ze een heel andere bh aan hebben, of iets van boobtape eronder hebben, waardoor het eruit ziet alsof ze ondersteuning hebben.
    Misschien dat als je wel een maat hebt, die in de tabel valt, dat het dan fijne bh’s zijn trouwens, maar ik vind het verdacht als de modellen niet in de tabel vallen, maar dat ze toch proberen het te laten lijken dat ze bh’s verkopen die hun passen.

3. MoederNeel

MoederNeel Nieuw lid

10 feb 2022
    2
    0
    1
    Vrouw
    Ja ik heb er ervaring mee... niet doen!
    Bh's vielen erg tegen en terugsturen moet je naar China doen waar leverancier zit. Dit kost je 25 euro aan verzendkosten. Ze bieden aan om kosteloos andere bhs te sturen om te proberen, maar dat wilde ik niet.
    Ik krijg nu de helft van de prijs teruggestort en mag de BHs houden. Daar heb ik echter niks aan want ze zijn niet ondersteunend genoeg! Slechte ervaring mee dus!

Deel Deze Pagina