Ervaring container reiniging.

Discussion in 'De lounge' started by ladys1987, Jun 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

Jan 24, 2009
    1,522
    0
    0
    Flevoland
    Heeft iemand ervaring met een container reinigings bedrijf? Dit leek me wel wat....hier legen ze de container elke 2 weken en dit is in de zomer gewoon goor.
    Vorige week stond hier een meneertje aan de deur die voor 7,- p maand elke 2 weken de duo bak komt reinigen en inspuiten.
    Je moet alleen een contract voor een jaar nemen....ik lees op internet een hoop rare verhalen dat zodra je hebt betaald je container ook niet meer gereinigd word. Ik woon overigens in Almere.
    Iemand ervaringen?

2. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,974
    136
    63
    Geen ervaring mee, maar vind het best duur. Als ze leeg zijn even de tuinslang erin en een harde bezem en schoon is dat ding. In de gft bak onderin een oude krant scheelt ook al een hoop.
    Ik zou het geld er niet voor over hebben.

3. marietje85

marietje85 Bekend lid

Aug 2, 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mijn buurvrouw had het ook maar vaak was de kliko niet eens zo heel erg schoon. Hier worden ze pas halverwege de middag geleegd dus zijn er al heel veel met hetzelfde water schoongemaakt voordat ze hier waren. En het gebeurde ook regelmatig dat hij snel klaar was en dan al hier was voordat de kliko leeg was en dan kwam hij ook niet meer terug later op de dag.

4. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

Jan 29, 2014
    2,251
    670
    113
    Ik vind dat persoonlijk echt nergens voor nodig en iets wat je makkelijk zelf kan doen. Hoge druk spuit erin eens in de zoveel tijd en nog een beetje sop erin gooien en laten drogen.

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hier ook zijn ze tot 2 x toe geweest en het heeft in de krant en al gestaan.
    Het zijn oplichters!
    En rara ook weer die 7 euro die terug komt en ik woon aan de andere kant van het land.
    Met het risico op discriminatie zal ik het algemeen houden het zijn oostblokkers die op deze manier aan je rekeningnummer komen en op een of andere manier aan je geld.
    Een container zal er uiteindelijk nooit gereinigd worden.
    Hier kun je het bijv ook door de gemeente laten doen dat kost 30 euro.
    Vond het toen al vreemd dat hen het voor 7 konden doen ben blij dat ik er niet ben ingestonken.

6. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,438
    1,029
    113
    Female
    Wij hebben ook zo'n contract gehad in het verleden en kwamen ze 1x in de maand voor grijze bak en 1x per maand voor groene bak, maar hebben er regelmatig achter aan moeten bellen omdat ze weer niet geweest waren. Toen hebben we contract opgezegd en zijn we hetzelf weer gaan doen, zowel werk is het niet

7. minon

minon Niet meer actief

Je afval stop je toch in zakken (uit je prullenbak) in je kliko. Dan komt er dus ook geen zooi in. Gft bak een oude krant of wat zand ofzo onderin scheelt ook al veel. Voor 85 euro per jaar maak ik em zelf wel een keertje schoon.

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ze stonden hier laatst ook voor de deur met de opmerking: niemand vind het leuk om de container te moeten reinigen...

Ik heb maar gezegd dat ik jubel van vreugde en niet kan wachten totdat het tijd is om de container schoon te maken omdat ik hier al heel mijn leven op heb gewacht - en vervolgens de voordeur heb dicht gegooid.

It's a scam. Mijn buurvrouw van verderop is er ook ingetuind. Je betaald en je ziet ze nooit meer.

9. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

Jan 24, 2009
    1,522
    0
    0
    Flevoland

Ik vroeg naar ervaringen???

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Het ding hoeft overigens ook niet brandschoon te zijn... Het is niet alsof je er van moet eten. Gewoon even met de tuinslang erdoor en leegkiepen in de put en klaar ben je. En mocht je er een lading maden in hebben zitten ofzo; gewoon aan de straat zetten, die worden dan ook gewoon leeggegooid.

11. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

Jan 24, 2009
    1,522
    0
    0
    Flevoland
    Mmmm jammer dat er geen betrouwbaar bedrijf is.....voor dar bedrag wil ik ook dat hij schoon gemaakt is.

Bluhhh dan maar eens kijken voor een hoge druk reiniger...

12. Purk

Purk Fanatiek lid

Nov 19, 2013
    3,189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier in de wijk gingen oplichters langs de deuren; hoop mensen die zich hadden aangemeld, betaald voor een jaar, en vervolgens is er nooit een container gereinigd.

Hier zorgen we voor preventieve maatregelen zodat het nooit echt goor wordt; gft gaat meestal in papieren- of composteerbare zakken, tenzij het echt droge takken zijn ofzo. Dat scheelt al veeeel! En restafval gaat ook in vuilniszakken, nooit direct in de bak.
    Zo hoeven we maar 1x per jaar de bak een keer goed uit te spuiten, even een scheut groene zeep erbij, schrobber er door en schoon.

13. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

Jan 24, 2009
    1,522
    0
    0
    Flevoland

Dat zou je denken he? Maar hier legen ze elke 14 dagen! En in de winter geen probleem maar in de zomer met warm weer niet...zo de maden erin! Zo ranzig.

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Gewoon achterin de tuin zetten waar je hem niet/nauwelijks ziet en leeggooien! Dan ben je er zo van af... Emmertje chloorwater er in op hoge temperatuur en hij is weer als nieuw :D

(ze komen hem hier wekelijks leeggooien, dus ik heb dat probleem niet meer zo, in mijn vorige woning was het ook om de 14 dagen).

15. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb al zeker 2 jaar containercleaning. Elke maand word er 1 container gereinigd. De ene maand de grijze en de andere maand de groene.
    Ik vind het echt supersmerig werk dus dit is voor mij echt goedbesteed geld.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    En hier moeten tegenwoordig de luiers er ook bij in! *geen inzamelpunten meer*
    Dus hier gaan lang niet alle zakken dicht erin omdat teveel ruimte kost.
    Brrrr vies ding.

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij hebben een hele tijd een contract gehad met een reinigingsbedrijf. Bij ingang van het nieuwe jaar kregen we nieuwe stickers met een lijst van de weken waarin ze kwamen. Ik begon steeds vaker te merken dat ze onze bak gewoon oversloegen. Voor gebeld, 1 keer is er iemand teruggekomen, 2e keer zeiden ze dat we de verkeerde lijst hadden, nieuwe ontvangen en toen werden ze helemaal niet meer gereinigd. Weer gebeld en toen werd me weer verteld dat we de verkeerde lijst hadden. Oftewel iedere keer als ze langskwamen had ik de bak alweer binnen staan en in de andere week liet ik de bak buiten staan terwijl ze helemaal niet kwamen. Toen heb ik maar opgezegd, geld betalen voor niks heb ik geen zin in.

18. FmT

FmT Fanatiek lid

Jan 24, 2011
    2,860
    0
    0
    Hier ook geen problemen mee , er zit zelfs een scanding op wat ik met mijn mobiel kan checken wanneer die schoongemaakt is, ben ik niet tevreden mag ik bellen en komen ze langs om hem alsnog schoon te maken..

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dat is toch normaal, dat de luiers er ook bij moeten? Ik weet niet beter. Gewoon de luiers in een apart zakje, je kunt ook overal een probleem van maken ;). Groene container maken we een keer in het jaar schoon: tuinslang erin, chloor erbij en met de bezem even schrobben boven het putje van de straat. Klaar. Oh en hier is het ook gewoon de ene week de zwarte en de andere week de groene, volgens mij ook doodnormaal in het grootste deel van het land.

Ze zijn hier ook weleens aan de deur geweest maar het zijn oplichters, heb ook nog nooit een auto van ze zien rijden.

20. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    zijn idd oplichters... een bedrijf uit zeeland deed dat (woon zelf in limburg)

eerste paar keer kwamen ze netjes elke 2 weken... ineens kwamen ze 3 maanden niet... contact niet mogelijk... uiteindelijk kwamen ze weer een keer... heb ze aangesproken... kreeg smoesjes te horen over te warm, te koud etc..

daarna kreeg ik brief... giga prijsverhoging als ik wilde dat ze 2 keer per maand kwamen...

heb opgezegd...

Share This Page