Die oplichters hier (Z-Limburg) kwamen ook professioneel over; lieten ook materiaal zien 1x, maar daar bleef het dus bij. Hier komen ze ook 1x per 14 dagen de containers legen, containers staan in de volle zon 's zomers, en toch nog nooit maden gehad.
Onnodig en vaak wordt het overgeslagen of zelfs nooit gedaan. Mijn moeder is 1 jaar lid geweest en de klikt is jawel 1x schoongespoten. Daarna veel moeite moeten doen om er vanaf te komen. Koop zelf een hoge druk voor die bijna ruim 80 euro die je bespaard door 1 jaar niet lid te zijn en spuit hem zelf zo nu en dan ff schoon
Wij wonen ook in Almere en hebben nu 2 jaar een contract bij zo'n bedrijf, en vind het erg fijn! zeker in de zomer Na 1x larven te hebben gehad in de bak wilde ik heel graag zo'n service (zelf doen vind ik teveel gedoe ) Wij betalen rond de 80 euro per jaar en wordt de duobak elke keer naar legen gereinigd
Hier ook gehad, weliswaar niet in Almere,mmaar ze kwamen vaker niet dan wel, erg irritant. Kon ik weer bellen en was het ja vandaag was het te warm, morgen was het glad (uhm hier niet hoor ), dan waren ze geweest maar onze container nog niet geleegd en dan kwamen ze ook niet weer. Ze hebben de grijze container in een jaar tijd 2x gereinigd en de groene nooit. Dus wij waren niet tevreden. Oja typisch genoeg hebben wij nooit maden en toen hun de bak schoonmaakten stonk het ding ineens een uur in de wind en 3 dagen later vol maden, heb het opgezegd en afgelopen zomer net als alle jaren zonder reiniging geen maden gezien. Dus nee hier komen we er niet in, het enige handige is de gele streep om de container je vind hem zo veel sneller wer, die zit er dus nog om ze komen toch nooit
Wij kunnen gelukkig de luiers naar het aanbiedstation brengen. Dus voor mij is het niet normaal dat je de luiers in de container moet doen. Moet er niet aan denken behalve dat het me dan erg veel gaat kosten lees 3.50 euro per lediging maar alleen die stank al blehh. Maar buiten dat om ik maak m'n container.zelf wel schoon voor dat geld. En als ik toch maaien heb wat me 1x is gebeurd gewoon de container open laten staan. Hier vonden de vogels het een lekkere snack haha.
Bij ons worden de containers ook gereinigd. Ik dacht de ene maand groen en de andere maand zwart. Op zich heel fijn en het wordt ook echt gedaan. Heb er 1x achteraan gebeld omdat ze ons waren vergeten en toen zijn ze een dag later als nog gekomen. Maar wij gaan het contract wel opzeggen. Vind het toch best veel geld (90 pj) en heb in 1 jaar tijd al 2x gehad dat er onterecht automatische incasso's werden afgeschreven. Dus ja het is handig, maar een luxe die ik best kan missen.
Wij hebben zo'n contract, nu ongeveer een jaar en ze hebben me nog nooit overgeslagen. Wij zijn er echt tevreden over.
hier ook elke 2 weken legen incl luiers maar zie geen problemen. Gewoon elke keer ff een emmertje met sop erdoor na het legen en zakken goed afsluiten kost niks.
Hier was het niet normaal. Maar je mist mijn punt. Het punt dat ik wilde maken is: Doordat de luiers er nu bij in moeten haal ik geen 14 dagen met die container als ik de rest gewoon in een dichtgeknoopte zak erin moet doen. Dus kiepen we de zakken om en gaat alles er dus los in. Dus de container word een stuk viezer dan voorheen.
Hahaha! Net als die energieleverancies 'u wilt toch niet teveel betalen'! Dan zeg ik ook altijd, jawel, ik betaal graag veel te veel, hoe moet ik anders van mijn geld af'. Irritant. Mijn ouders hebben zo'n abonnement, al is dat niet voor om de 2 weken, minder vaak, maar die komen wel en doen het netjes. Het vuilnisophaalbedrijf zelf heeft namelijk een onderdeel wat de schoonmaak doet, volgens mij in samenwerking met mensen met een lichte verstandelijke beperking.
Je hebt geen aparte gft en papiercontainer oid? ik scheid alles (alleen plastic niet want vind ik teveel gedoe) en houd nog ruimte over zelfs. Los in de bak doen zou ik echt niet doen, dan krijg je echt veel ongedierte.