Zoooo hier laat ik de testen altijd ff liggen. Nooit eerder een streepje na de afleestijd en nu dus wel ik ga straks werken en als ik thuis kom dan test ik beide kids nog een keer. BTW de test is van zoon en al heeft hij corona dan moet ik doorwerken.
Hier hetzelfde! Streepje kwam pas na 10, 15 minuten maar was wel echt duidelijk! Ze heeft ook klachten dus ik denk echt positief.
Streep is nu weer weg ik ga lkkr werken als ik straks thuiskom test ik ze allebei een keer. Bij jouw dochter wel uiteindelijk positief?
Ze is inmiddels door de ggd getest, moeten uitslag nog afwachten maar verwacht van wel. Streep ging ook niet meer weg.
Ik vind flowflex juist goed! die rare van school gaven een heeeeeel vaag grijs achtig streepje die je kon zien met behulp van een zaklamp/ tegen het raam drukken en paar min later de flowflex gedaan en al duidelijk positief.. dag later knalde de flowflex terwijl die ander nog steeds vaaaaaag positief was
Dit was het resultaat van de Flowflex van mijn dochter. Teststreep stond er eerder dan de controlestreep, dus al direct zichtbaar tijdens doorlopen. De test was hier nog geen minuut oud. We dachten dat hij negatief zou zijn ivm geen klachten, maar niet dus. Dit was na 3 min.
Hier heeeeeel veel flowflex getest die spierwit bleven, vandaag helaas mijn zoontje positief getest, streepje was duidelijk en vanwege besmettingen in zijn klas ga ik er vanuit dat hij positief is. Morgen naar de GGD.
Je vraagt het niet aan mij, maar ik haal hem even langs zijn keel. Daarna beide neusgaten, dat was voldoende voor een positieve test.