Ervaring corrigerend ondergoed...

Discussie in 'De lounge' gestart door Lov23, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Wie heeft ervaring met corrigerend ondergoed van de hema of de action?
     
  2. Blub69

    Blub69 Fanatiek lid

    1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Ja van de hema... Ik ben er niet helemaal wild van. Heb ooit bij de Livera een corrigerende body gekocht en die was stukken fijner dan die van de Hema.
     
  3. Ovie83

    Ovie83 Bekend lid

    9 jun 2012
    573
    0
    16

    Ik met die van de action, ik vind ze niet heel goed, ik heb zelf maat M, en had een corrigerende shirt gekocht maat 36, en hetzelfde resultaat, teveel rek.
    Hema schijnt heel goed te zijn, zusje gebruikt de corrigerende jurken van de Hema.
     
  4. Fizzy

    Fizzy Bekend lid

    24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Slips weet ik nier, maar qua tops is hema stukken fijner. Action tops zakken steeds naar beneden, waardoor ze onder je bh komen te zitten :) ik weet het, het klinkt raar, maar ik zou ze niet aanbevelen :p
     
  5. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Van de action vind ik niet fijn. Te wijd, model is het net niet.
    Van de Hema heb ik hemdjes met een V-hals. Best fijn in de winter omdat deze strak zit. Maar ik vind het best dikke stof en krult op als ik het hemdje niet in de broek doe.
    Dat jurkje had ik ook gekocht, leek me handiger onder een jurkje, maar is te lang. Komt gewoon soms onder m'n rok of jurkje uit.

    Ervaring met andere merken heb ik niet. Ben toch bang voor weer een miskoop.
     
  6. Meiske80

    Meiske80 Fanatiek lid

    13 okt 2013
    3.319
    6
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik heb een corrigerend hemdje van de hema, erg fijn, kruipt ook niet omhoog waar ik bang voor was. Alleen het aan en uittrekken is lastig en erg oncharmant :p
     
  7. Mauw

    Mauw Fanatiek lid

    4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb inmiddels 3 (verschillende kleuren) corrigerende hemdjes van de HEMA. Geweldig! Zelfs nu na 2 jaar, corrigeert ie nog! Na tig keer wassen dus! ;)

    Heb laatst ook 2 gekocht bij de primark, a 7 euro, was ik ook wel tevreden over, maar ga er niet vanuit deze ook jaren te kunnen gebruiken.
     
  8. Fizzy

    Fizzy Bekend lid

    24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Nog oncharmanter maar wel effectiever: via je benen! :D
     
  9. ER14

    ER14 Fanatiek lid

    17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik ben gek op de corrigerende body van de hema en de Hunkemöller.
    Persoonlijk vind ik alleen een hemdje niet zoveel doen.
     
  10. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Ik vind ze erg klein vallen vd Hema. Echt een miskoop voor mij.
    Persoonlijk vind ik ze Miss Etam veel lekkerder zitten. Vooral die onderjurk zit ideaal.
     
  11. nana33

    nana33 VIP lid

    17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik droeg de eerste weken na mn bevalling non-stop corrigerend onderzoek (denk dat jij het ook met dit doel wilt :p) en ook veel van de HEMA. HEMA spul was wel oké, maar raakt snel verwassen en werkt dan minder goed. Het was mijn ervaring dat de iets duurdere merken (bij Bijenkorf bijvoorbeeld) véél langer meegingen en daardoor uiteindelijk goedkoper waren. Sommige van mn post-zwangerschapsonderbroeken droeg ik tot voor kort nog heel regelmatig. Die zijn echt wel 100+ keer in de 40 graden was geweest en werken nog even goed.
     
  12. Sassie1981

    Sassie1981 Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    2.889
    619
    113
    Ik vind het corrigerend broekje van de Zeeman fijn. Komt tot aan je bh.
     
  13. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik woon in corrigerend ondergoed :p

    Grapje, maar heb het veel aan om mijn blubberbuikje te camoufleren. Heb van alles geprobeerd, maar ik zweer bij de corrigerende slip van de v&d. Het is een soort boxershort tot onder je bh. Blijft beter zitten dan een hemdje vind ik, en je borsten worden niet zo plat gedrukt..
    Kost ook niet bizar veel, 15eu ofzo..

    Van de hema heb ik ook wel eens 2 hemdjes gehad, 1 was helemaal niet strak, die stretchte teveel en bij die ander werden mijn borsten plat en naar beneden gedrukt. Zo'n boxershort heb ik ook wel eens van hema gehad, maar die kwam maar tot halverwege je buik, waardoor er als nog een blubbertje over de rand ging... :D
     
  14. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    Mijn corrigerend ondergoed komt van de Action. Maar ik heb alleen de onderbroeken/tenten gekocht. Achteraf heb ik daar wel spijt van, want als ik verkeerd ga zitten schiet er ergens een vetrol de andere kant op ;) Dus ik moet maar weer eens naar de Action (en eens een sport gaan zoeken!).
     
  15. Tamale

    Tamale Niet meer actief

    Ik heb de hemdjes van de action. Degene die uitgesneden is tot onder de bh. Zodat je borsten niet platgedrukt worden. Ze zijn wat langer , maar koop wel een maat kleiner! Heb ze laatst weer in de aanbieding gekocht voor 1,79. Aan het begin ontzettend wennen die strakke dingen, maar kan ze nu niet missen. Net wat strakker en tekent een stuk mooier af bij strakke shirjes. ( geen/weinig ribbels :p )

    Ze bevallen mij goed van de action! Heb er ook wat van de action trouwens met spaghetti bandjes en v-hals, maar die zijn wat korter.
     
  16. Sammie88

    Sammie88 VIP lid

    12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik heb ze van de action met v hals de hempjes.
     
  17. WinterBird

    WinterBird Fanatiek lid

    28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Bij de kassa test kwam het ondergoed van de H&M het beste uit de test, ben er zelf ook erg tevreden over!
     
  18. pien25

    pien25 Fanatiek lid

    2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Ik zweer bij de broekjes van Miss Etam! Blijven lang mooi en zitten lekker.
     
  19. wheelie

    wheelie Bekend lid

    11 apr 2013
    782
    0
    0
    ik heb een corrigerende body van wolford. gekocht bij de bijenkorf. wel erg duur maar het zit geweldig en gaat al 3 jaar mee.
     
  20. Niekske78

    Niekske78 Actief lid

    18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hempjes van Hema en Action en draag ze (niet tegelijk ;) ) dagelijk. Die van de action corrigeren wel minder, en gaan eerder rafelen bij de bandjes, maar ja... ze zijn ook veel goedkoper. Als het echt onder een mooie jurk of zo moet, zou ik eerder voor Hema gaan.
    Ooit wel een een paar duurdere broekje gekocht met pijpen tot net boven de knie (kwam tot net onder BH), maar ik vind ze vreselijk. De pijpen kruipen omhoog, en de bovenkant krult omlaag. Maar dit heeft misschien ook wel met je figuur te maken. Ik heb vrij stevige bovenbenen, en in verhouding een smalle taille.
     

Deel Deze Pagina