Ik vond cp huttenheugte echt vreselijk. De huisjes zijn verouderd en klein (misschien inmiddels wat vernieuwd, maar dat weet ik niet, ga er nooit weer heen). De plaza is op zich best leuk, maar vanaf sommige huisjes is het echt heel ver lopen, zeker met kleine kindjes en het zwembad kan best mooi zijn, maar is vaak veel te druk. Groepen jongeren die bovenop kleine kindjes springen en niemand die er wat van zegt. Mij zie je daar niet weer.
Ik las een reactie hier van iemand, dat de huisjes op de Kempervennen schoner zijn. Die ervaring hadden wij juist weer niet. Vorig jaar kempervennen geweest en de slaapkamer van dochter stonk enorm naarr schimmel, was nat en muf. Verder overal bergen mwt spinnerag, achter de deuren, echt overal. We zaten toen wel in een 6pers, tegenover de marketdome ipv 4 pers aan begin vab het park, omdat er opeens lekkage was in onze geboekte cottage. Daarom hebben we er niets van gezegd. Nu dus wel een veel schoner huisje. Ik stel me er okk wel op in, het is en blijft een vakantiehuisje natuurlijk...
Jou ervaring met het zwembad herken ik totaal niet. Bij ons was het zwembad vrij rustig vonden wij, maar moet er wel bij zeggen dat wij daar vanaf 5 sep waren dus niet in de schoolvakantie. Zo zie je maar wat een verschillende ervaringen je kan hebben.
2 1/2 jaar geleden op de hh in een 6pers vip gezeten. Was echt super en lekker dicht bij de market dome. de smerigste cottages vind ik tot nu toe het heijderbos hebben. momenteel zit ik in een 4pers vip op de erperheide. Echt geweldig nog nooir zo een schone cottage gehad. Rook zelfs bij binnenkomst fris. zo zie je maar het verschilt heel erg qua ervaringen Ts alvast veel plezier