Lieve meiden, Vandaag op wd 4 voel ik nog steeds NOPPES. . De gyn had aangegeven dat ik gisteren of vandaag een innesteling zou hebben. Nou lekker niet... geen steekjes of krampjes, geen bloeding, niets! (Bij mijn 2 mk's voelde ik wel steekjes) Ik vraag me af of een 8-cellige ook op dag 5 of 6 kan innestelen. Het zal wel kunnen, maar de kans lijkt me klein. Iig hoopvol ben ik niet: vandaag voel ik me gewoner dan de voorbije dagen (niet meer moe, (.)(.) niet meer zo gezwollen, ruik weer minder goed) Geen pijl op te trekken! Ik ga uit van het slechtst denkbare En het klinkt gek maar voel me daar veel beter bij Nog meiden in de wachtweken? Hoe voelen jullie je?
Jep ik zit ook op de wachtbank, 5 dpo vandaag en ik voel me ook niet anders dan anders. Alleen gevoelige boobs maar dat heb ik altijd in de 2e helft. Wij doen ovulatie inductie ivm pcos en voor de rest zelf klussen. het enige wat er deze keer anders is, is dat ik 4 eitjes had..! 2 kleintjes van 13 en 2 grote van 16. Daarop nog 1 dag menopur gespoten en de dag daarna pregnyl. vraag me af of die kleintjes ook mee zin gesprongen of niet? Ik ben ook erg gefocust op mn buik, voel ik wel iets of beeld ik het me in? Wat kun je jezelf gek maken in die weken he.. Erg genoeg zit er niks anders op dan dat irritante wachten.. waneer is jouw officiƫle testdatum?
Ik voelde helemaal niks hoor mies, ik had echt niet door dat ik zwanger was bij onze geslaagde poging. Dus dat zegt niks. Hou de moed erin!! Vandaag tp gehad van een top morula cryo van 5 dagen. Mijn testdag is 24 april en bloedtest is 26 april
ik zit ook op wacht bankje van iui... zit op dag 5 en voel me gewoon zelfde helemaal niks nopes...*zucht die wacht weken* is duivels.! maar wil iedereen wensen op de wachtbankje meer kun je niet doen... groetjes
Lieve meissies, Heftig dat jullie hetzelfde (hebben) ervaren. Wat gebeurt er in dat lijffie van ons? ik kijk ontzettend uit naar jullie verdere verloop van de ww! Wie weet krijgen jullie (rooz88 en 25012010) plots in de 2de week allerlei kwaaltjes! dat hoor je wel vaker! zelf ben ik 100% overtuigd dat het niet goed zit. Lief van je, Papaver, dat je me moed inspreekt, maar mijn gevoel zegt dat het gedaan is voor deze ronde. Nog even geduld en ik waag een testje. (21/4?) 23/4 (wd12) heb ik bn, maar ik weet echt zeker dat mijn ongi voor die tijd doorbreekt...
Zo $#@% he dat je dat voorgevoel al hebt dat het weer niet gelukt is ik had het ook de vorige rondes.. wist ruim van te voren al dat het niet gelukt was en wilde liever ongi worden om weer verder te kunnen. Maar ook ergens van binnen tegen beter weten in dat sprankje hoop dat het in theorie nog raak zou kunnen zijn Het kan nog meis, de 23e is nog een week weg *digi knuf!
Lieverds, ik voel me sinds gisteren erg down en ben dus ook niet zo goedgeluimd tegen mijn mannetje De ongi bui boven mijn kop zal vast snel losbarsten Ow en vannacht vreselijke nachtmerries gehad :x ik had graag ander nieuws willen melden maar ik voel me verder niet anders... weet je eigenlijk ben ik er zeker van dat ik wel iets zou voelen als het nou prijs was... want bij mjin beide (spontane) zwangerschappen (mk's) voelde ik meteen wel iets dat ik niet kon thuisbrengen... En jij papaver? Hoe voel je je meteen na tp? mn duimen drrrraaien! rooz88 en papaver en 25012010 hoe voelen jullie je? is er wat veranderd?
He Mies wat naar nou! Je kent je eigen lichaam goed natuurlijk, maar toch word je soms verrast. Ik snap dat je moedeloos bent, hoop dat je snel uitsluitsel hebt. Dat wachten op vanalles is zo verschrikkelijk. Hier: voel nog niks verwacht ook eigenlijk pas zondag ofzo iets te gaan voelen, als het raak is, was de vorige keer ook Wat moeten wij toch met zijn allen een hoop doorstaan! Niet normaal gewoon zoveel onzekerheid, verdriet en spanning....bah
Hier weinig verandering, nog steeds gevoelige en grotere boobs en heel af en toe een vaag steekje. Voel me wel beduidend optimistischer dan de vorige rondes, maar dat komt denk ik vanwege dat er nu meer eitjes zaten. Vind het zo moeilijk om niet heel hoopvol te zijn dit keer. Meer eitjes wil natuurlijk niet zeggen dat ik nu wel zwanger ben.. Papaver zie dat we dan gelijk lopen, mijn nod is ook 24 april Mijn duimen draaien voor jullie meiden!
@mies...tot heden niks aan de handje soms vaag steek..en natuurlijk inlegkruisjes vliegen langs me oren ...maar dat heb ik ook als in ongesteld moet gaan worden :S... thja moet nog wachten zit op dag 6 en ga morgen denk ik testje halen even kijken of nog wat pregnly in zit... (heb al vaker op dag 10 prengly er uit is en 2/3 dagen later op dag 12 of dag 13 wordt ik ongi) maar ik was een test verlsaafde ik ben nu aan afkicken hihihi is nog moeilijk dus ja en je had nachtmerrie gehad vanacht? ik ook ik werd bang,boos verdrietig wakker brrrrr @ rooz88 en papaver ik moet ook wachten op 24 april toeval groetjes
Wah wat grappig dat we met zo veel op de 24ste moeten wachten Hoe is het nu Mies? Hoe is de stemming? 25012010 jij gaat dus op pregnyl testen? Durf ik niet, ben geen vroegtester ookal is de verleiding heel groot!! Rooz88 hoe is het met de steekjes? Hier weinig verandering, ben wel optimistisch en vrolijk maar dat komt meer omdat ik deze poging hormoonloos doe en dat is zo'n verschil!! Niet die zware weg en daarna die vieze utro met alle nare bijwerkingen. Voel me dus gewoon mezelf en dat is erg fijn.
@ papvar jah ik ben wel vroeg tester maar dat is voor ieder voorzich..maar ik ben gewoon nieuwschierig en ja is net wat je geld uit geeft natuurlijk en bij mij is dag 7 meestal pregnly uit mn lichaam ...was ook al bij de vorige 2x (pregnly 5000) maar ik heb nog niet getest en ik weet elke ronden is toch weer anders...ik probeer eerst even zelf nog vol houden aleen ik hou het niet meer lang voll gelukkig vandaag afleiding...(creatief bezig in de tuin) dat scheeld hoop en nu schijnt de zon heerlijk eindelijk! en dames hoe voellen jullie allemaal? bij mij nog niks apart dusja wachten maar af
hoi meiden! ik zou graag met jullie mee willen schrijven, ook ik zit schuifelend op t wachtbankje. Vorige week donderdag m'n eerste punctie gehad en zondag een terug plaatsing van een 8 cellige embryo! Het is voor t eerst dat ik op t wachtbankje zit maar van mij mag t nu wel tijd zijn om te testen! officieel mag ik pas de 29 testen maar ik ga denk ik al iets eerder testen mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. Pff wat duurt wachten dan toch onwijs lang! Gister voelde ik me echt niet goed. Zag opeens zwarte vlekken en onwijs hoofdpijn maar na een half uurtje was dat ineens over.Heb dat gister 3 keer gehad! Echt zoo vaag was dat!! Vandaag gaat t een stuk beter alleen onwijs moe en gevoelige (.)(.)
meiden de eerste week zit erop! nog maar 1 lange week te gaan Papaver ik heb geen steekjez meer gehad, wel kotsmisselijk maandagavond. We waren aan het bbq-en met vrienden toen het kwam opzetten. Verder had niemand ergens last van dus het lag echt aan mij. Daarna niks meer trouwens, voel me gewoon erg goed, wat ik ook niet herken van vorige rondes. Was elke keer heel pessimistisch na mn ei.. 25022010 ik ben ook een vroegtester. Ben altijd wel benieuwd wanneer de pregnyl eruit is. Had vandaag na 7 dagen een schaduwstreepje dus ga er vanuit dat het nu wel weg is duur hoeft het ook niet meer te zij dankzij de testen van de action bo ja dat wachten zuigt echt he.. Wou dat ik kon zeggen dat het met tijd beter word of went maar helaas niet.. ik probeer mezelf maar zo goed mogelijk bezig te houden , maar hang ik ook wel veel op het forum rond, stiekem op het zwznger gedeelte neuzen Mies hoe gaat het met je?
ik zit nog schuifen...en nog niks aan de handje ik heb wel getest...en er was nog licht streepje...maar ik weet het is nog van pregnly 5000 maar denk dat helaas wordt heb nerges last van... maar het hoef ook niet het is nog vroeg enzo ach merk wel...en hoe gaat met iedereen ? gezellie op de bank..heb net letterlijk brownies gemaakt..kunnen we gezellig opeten xxx liefs fijne avondje
Nog steeds geen kwaaltjes. Inmiddels is het precies een week geleden dat het achtcellig toppertje werd teruggeplaatst. ik voel me erg depri... kan me niet van de indruk ontdoen dat ik wat fout gedaan heb op het moment dat het vruchtje zich wilde innestelen (pikant gegeten, allerlei kruidenthee's, mc donalds)...
Oh nee Mies toch zo werkt het niet!! Je hebt er gewoon geen invloed op en het is gewoon geluk als het lukt, dat weet je zelf ook, maar ik snap je gevoel hoor. 25012010 wanneer heb je je pregnyl gezet dan? En ga je nu doortesten tot wit of dikke streep Rooz jij ook al aan het pregnyl testen? En hoe hou je het rustig als er een streepje verschijnt ookal weet je dat dat pregnyl is? Bo voor jou ook spannend! Heb je veel last van bijwerkingen? Ik had altijd zo'n last van de utro...pffff