ervaring cryo terug plaatsing in eigen cyclus

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door snippie23, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Hoi dames
    de titel zegt het al?wat zijn jullie ervaringen met cryo terug plaatsing in eigen cyclus?

Ik ben 24 en heb in janauri als het mee zit mijn eerste cryo terug plaatsing in eigen cyclus.

2. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hey meid,
    Ik ga in januari voor onze 6e cryo-poging in eigen cyclus. In totaal zijn er bij mij al 8 cryo's teruggeplaatst, helaas zonder resultaat. Omdat het in eigen cyclus is, is het een stuk minder belastend dat een poging die ondersteund wordt door hormonen. Ik gebruik steeds alleen de pregnyl en dat is prima te doen. Maar zou wel leuk zijn als er nu toch één bleef zitten.

Hoeveel cryo's heb je snippie?

3. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Sorry, zie net in je onderschrift dat je drie cryo's hebt

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah heb er drie .maar mag er gezien mijn leeftijd dus maar 24 laten terug plaatsen.maarjah beter 1 dan geen toch?
    knuf

5. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Waarschijnlijk gaan wij in januari ook een cryo laten terugplaatsen in eigen cyclus. Hebben vorig jaar december ook 1 cryo in eigen cyclus terug laten plaatsen, helaas zonder goed resultaat. Dit wordt onze 2e cryo tp. Ik spuit alleen 1x de Ovitrelle, 5 dagen later wordt de cryo teruggeplaatst.

Moeten jullie nog Utrogestan-bolletjes gebruiken bij cryo tp??

6. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Snippie, je mag er maar 24 terug laten plaatsen? :$ Haha, snap het wel hoor, je bedoelt natuurlijk je leeftijd. Maar het staat wel grappig :D
    Ik ben 28, maar wij mogen ook maar 1 laten terugplaatsen. Dat is sinds 1 maart het beleid in ons ziekenhuis.

Ik hoef geen utrogestan te gebruiken bij de cryo's. Dat verschilt nogal per ziekenhuis geloof ik.

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    wahhhhhhhhhhh ik bedoel ben 24 dus mag er maar 1 laten terug plaatsen!
    knuf

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    linda het hoeft niet maar wil het wel graag zelf.
    ze wilde zelfs nu al ene resept uit schrijven zodat ikeerder kon beginnen!voor mijn eigen gevoel

9. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey dames,
    Ik zit te wachten op mijn ongi om een cryocyclus te starten. Ik doe t met ondersteuning van progynova (groei bms) en later utrogestan erbij. Wat ik apart vind is dat als ik dan zwanger word daarvan ik tot 12 weken met beide medicijnen moet doorgaan. (vind ik erg lang)
    En dat terwijl er in de bijsluiter van progynova staat dat je het niet mag gebruiken tijdens zwangerschap. Wat zit t toch raar in elkaar soms.....
    xxx hypo

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah hypo idd soms een beetje raar he!
    maar ze zullen wel weten wat ze doen hopen we dan maar
    knuf

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    hypo heb op het andere forum ook op je gereageerd.
    Ik was ook 8 dagen overtijd, jeetje heb me geërgerd idd net zoals jij nu.
    Anders bel eens naar het ziekenhuis om te vragen hoe en wat.
    De cryo tp is bij mij in eigen cyclus op de pregnyl na die ik net heb gezet, na ja mijn man dan ;).

12. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Hier is de cryo terugplaatsing erg goed gegaan. Ben nu al weer 7 maanden trotse moeder, na lang wachten.

Ik had maar 1 cryo (2e was gesneuveld bij ontdooiing), meer heb ik er niet in de vriezer, maar gelukt!

Dus houd moed dames, het kan!

Jille

13. spacey

spacey Lid

29 jan 2008
    81
    0
    0
    account-manager
    geldrop
    dames even een vraagje.
    Op 4dec geb ik weer een bbz gehad en ben erna meteen ongi geworden. Ik ben weer meteen verder gegaan en heb mijn laatste cryo's gebruikt. Ik kan eigelijk pas dinsdag testen maar ik kon natuurlijk niet wachten en heb vandaag toch ff stiekem gekeken en ik kon een echt heel heel licht streepje zien..................mijn vraag dus................ben ik nu zwanger, ook als die streep zo licht is of ben ik gewoon te snel ???

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Spacy ik weet niet hoe het is afgelopen!maar streep is streep maakt niet uit hoe ligt hj is !als hij maar de zelfde kleur heeft als de c streep !

Dames ik hoor dinsdag ochtend of er die middag een terug plaatsing is!

Deel Deze Pagina