Ik heb nu deze van de prenatal. Heb 2 x de 80G. Helaas gaat hij niet groter dus zal denk ik of net met deze bh`s kunnen redden en anders toch duurde ergens anders bestellen. Maar ze zitten heerlijk. Vind stevigheid ook erg belangrijk want wil graag dat het er stevig uit ziet en niet van die hang dinge Prenatal - positiemode - Lingerie - Noppies - Noppies voedingsbh Honolulu succes met de zoektocht
ik heb ze laten maken bij een lingerie winkel in Utrecht maken ze van gewone bh's en voedingsbh! in het begin een bh van Anita, maar die redden het niet lang met een grote cup (tenminste bij mij niet)
Hier 1 Mammae bh, mt 85G en 3 Anita bh's (2zonder beugel en 1 met). De bh's zonder beugel droeg ik vaak 's nachts toen ik echt nog borstpads moest gebruiken. De mammae bh is heel mooi, maar ook heel duur. Vond hem in het begin niet zo handig met voeden, maar wel met kolven, mijn borstschilden bleven er hoed in hangen en ik kon zo handsfree kolven. Noppies valt heel erg klein is mijn ervaring. Ik zou je adviseren om naar een lingeriespeciaalzaak te gaan en je goed te laten voorlichten. Zeker met een grotere cupmaat is een goede bh heel belangrijk. En koop niet teveel vooruit, er kan nog zoveel gebeuren na de bevalling (ik had tot vlak voor mijn eerste bevalling D/E cup).
Ik heb een mammae bh maat 90F en een mamalicious 90F, zitten allebei heerlijk! Ik heb ook nog een witte zonder beugel van de prenatal, ook deze zit goed maar heeft wel veel minder steun!
Ik heb een anita mellow rose bh. Zonder beugel. Ik droeg nooit zonder beugel maar bij deze heb ik geen last van de vermissing, hij zit stevig genoeg. Ik had voor de zw maat 70F. In de zwangerschap 80F Na de zw was dit 70H en nu weer 70G. Het blijft dus moeilijk om de goede maat te kiezen, zeker als je nog zwanger bent. En bij mij groeien ze nu dus nog met het geven van BV
Ja, goede tip! Werd mij ook verteld bij Naron in Breda. Ik schrik wel een beetje van de opmerking dat er geen grotere voedingsbh's te verkrijgen zijn dan cup H ?! Die maat heb ik nu al bijna en ik ben pas 20 weken zwanger. Misschien is het dan inderdaad een optie om van je bh een voedingsbh te laten maken. Ze vertelden me dat niet iedere bh daar geschikt voor is, er moet net een naadje lopen bij de overgang tussen je bandje en de cup, dit maken ze dan los en zetten er een haakje tussen.
Ik heb een voedingsbh vwn anita en vind hem heerlijk zitten. Ik heb 85I met beugel. Deze gaat tot cup J. Anita - Anita maternity: BorstvoedingLingerie - Voedings BH met beugel 5035
Ik heb er 2 van Noppies, maat 75F. Heerlijk zacht! Maar of het straks makkelijk is met voeden moet nog blijken.