2,5 week geleden begon 't bloedverlies. Na vele echo's kwam er niks uit. Alles zag er normaal uit... Tot aan zondag, toen was er bloed in de buik te zien en eierstok vergroot. Maar hcg zakte wel. Maandag toch geopereerd omdat ik veel pijn had. En ja hoor de 2e buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Nu geen eileiders meer en aangewezen op IVF in 't vervolg. Ben boos, teleurgesteld in mijn lijf en emotioneel dat het nu 2 keer is gebeurd.
Jemig, dan "zomaar ineens" wordt voor jou bepaald dat een natuurlijke weg geen optie meer is. Heel veel sterkte!
Wat verschikkelijk dat je dit nu doormaakt. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, maar ik wil je wel sterkte wensen. Dit verdient niemand, ik hoop dat het ivf traject goed gaat lopen. Dat je hoe dan ook toch ooit een kindje in je armen mag houden. Dikke knuffel
Ja, dit is z'n nare ervaring. 3 keer zwanger in een paar maanden en 3 keer fout gegaan. En dan nu verplicht IVF. Eerst maar eens rust, al zou ik gelijk door willen.... Zijn er mensen met ervaring met ivf na 2 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen?
Jane1981 heeft volgens mij hetzelfde meegemaakt. Zie dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/571245-hier-een-bbz-de-2e.html
Heftig hè! Ik heb ook 2x een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad waarbij 1 eileider is verwijderd en de andere totaal verkleefd is door endometriose. Ivf was ook hier de enige mogelijkheid. Eerste poging was hier meteen raak. Kijk eens bij het MMM gedeelte van de site. Daar vindt je veel lotgenoten. Sterkte meid! Niet opgeven!
Klopt, ook hier 2 keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Bij mij beide eileiders weg en 1 eierstok. Ik weet wat je doormaakt en het is niet niks. Huil schreeuw vloek en jank. Doe alles wat in je opkomt, het is niet niks en word te vaak onderschat door vrienden en familie. Dikke knuffel en als je behoefte hebt, mijn inbox staat open voor je.
Helaas ook dezelfde ervaring.. Eerst links toen een missed abortion en toen rechts..zijn allebei verwijderd. Voor IVF ben je wel de perfecte kandidaat omdat het zwanger worden niet het probleem is. Probeer de komende tijd voor je behandeling goed voor jezelf te zorgen..goede vitamines enzo.. En laat het verdriet gewoon komen meid..zo oneerlijk af en toe. Hier was het de eerste poging raak gelukkig maar prent jezef gewoon in dat het een paar pogingen kan duren.. Heel veel sterkte en zet um op!
Dankjewel! Mijn schoonmoeder die op gynaelogie heeft gewerkt zei idd ook dat ws het IVF traject voor ons niet heel lang hoeft te duren. Ik ben sinds 2 maanden met een aangepaste etensstijl bezig, dus eet geen tarwe meer en drink geen melk. Dit komt vast ten goede aan mijn slijmvliezen. Merk dat ik eerst hier van bij moet komen. Ben nog enorm moe. Vandaag alweer een week geleden.....