Wat vervelend 2mama2. En zo dacht ik ook. Ik zag ook positieve verhalen, dus dacht dat zit wel goed. Ik denk dat ze een beetje overvraagt is ofzo. Teveel werkjes aangenomen misschien? Maar dan zou ik denken, wees dan eerlijk en zeg dat je op dit moment volgeboekt bent. Maar zeg niet dat je iets op de post doet en ruim 2 weken later is het er nog niet. Succes met mailcontact.
Hallo, hier dezelfde ervaring! Ik heb op 24 aug letters en vlinders besteld. Zou binnen 10 werkdagen geleverd worden. Dit heeft uiteindelijk ruim een maand, een hoop irritaties en gemail geduurd. Ook hier weinig of geen respons en het excuus familieomstandigheden! Helaas was ze m'n vlinders vergeten...en daar wacht ik nu nog steeds op! Zo'n 3 wkn geleden laatste reactie dat ze lagen te drogen en de volgende dag opgestuurd zouden worden. Maar sindsdien niks meer vernomen, geen reacties op emails, als je bericht plaatst in der gastenboek worden deze eerst gecheckt, dus nooit geplaatst als ze negatief zijn. Bij mij gaat het ook om een bedrag van 15 euro, dus zeker de moeite niet. Maar het is gewoon super irritant dat je hetgeen je in je hoofd had niet kan afmaken. Ik ben inmiddels zelfs bevallen. Ik gok dat dit een particulier is die het erbij doet. En als ze er even geen zin in heeft, negeert ze de boel! Makkelijk centen verdienen. Mocht iemand een tel nr of adres kunnen vinden hoor ik het graag. Heb zelf nog geen tijd gehad voor research, maar er zal vast wel wat te vinden z'n.
precies ladylola, als ze nou op dr website zet dat ze geen opdrachten meer aan kan of dat de levertijd 2 of 3 maanden duurt, weten de mensen waar ze aan toe zijn. ck1982: ik heb al op haar naam gegoogled, maar kan nergens een adres of telnr vinden helaas. zodra ik iets weet of hoor van dr laat ik het hier weten.
hoi allemaal! ik heb ook nog niks van haar gehoord. wel al 3 emails gestuurd. ik wacht maar even af.... hopen dat mijn bestelling nog binnen komt want ze maakt wel mooie dingen het zal anders wel heel erg jammer zijn!! laten jullie ook weten als jullie iets van haar horen? groetjes
Gezien regel 1.13 van ZP let er op dat er geen namen genoemd worden. Hoe vervelend ook, het mag niet. Kwebbel
Er zijn geen gegevens van haar te vinden CK1982, heb alles al gezocht. Maar tis vast wel te vinden, maar je moet dan ff moeite doen. Wel vervelend zeg. Ik ben gelukkig niet de enige. Ik dacht dat ik de zeikerd was, en onredelijk was na 6 weken. Maar nu 3 anderen, die hetzelfde hebben. Hopelijk krijgen jullie je geld terug of snel je spullen. En idd tis vervelend als ze zegt, dat zij iets heeft gepost, maar het niet zo is. Ze had nog niks gepost, anders heb je wel een 3SL nummer. Maar zeg dan eerlijk, dat je teveel opdrachten hebt liggen en het niet meer kan bolwerken. En idd de kosten zijn niet hoog, daardoor denken mensen, laat maar. Maar als wij alle 4 dat doen en ik weet niet hoeveel meer mensen dat doen? Makkelijk verdiend toch?
Misschien kunnen jullie samen een topic openen bij Radar om eventueel meer mensen te vinden die gedupeerd zijn. En ook samen aangifte doen bij internet oplichting. Samen sta je sterk.
Hoi, ik heb hetzelfde met hun! Ik heb 10 sept geld overgemaakt 53 euro en ook ik kree te horen dat het langer ging duren ivm familieomstandigheden!op 10 okt kreeg ik te horen dat het verstuurd was maar dat ze er geen invloed op had wanneer het bij mij zou aankomen. Heb het nog steeds niet en ze reageerde niet op mijn mails. Ik heb wel een tel nr gevonden op internet, maar krijg daar een of ander Duitse voicemail. Ik ga haar nog 1 maal een email sturen en anders ga ik hier echt werk van maken. Ben het zo zat! Groetjes noortje
Seriously :-O Omg dat zijn echt al heel veel mensen! Bizar zeg! Nou wel goed dat dit topic er is, hopelijk besparen we veel aanstaande moeders en moeders deze ellende! En bosi thx. Hopelijk doet dat telefoonnummer wat. Maar meiden gewoon mailen en mailen, blijven mailen! Het klopt niet dat bij iedereen her pakketje is gepost en het mis is gegaan. Bij mij zei ze ook dat zij geen controle over de post heeft, maar zij hoort een 3sl nummer te krijgen!!!! Zonde dat ze der onderneming op deze wijze door het slijk haalt, als ze ervoor altijd wel netjes heeft gehandeld?
Zijn er nu al 4 mensen die zich nu net hebben aangemeld op zp en dezelfde ervaringen hebben? Zijn jullie via google op zoek gegaan naar info over deze mevrouw oid? (het valt me ineens op) -> OT: ik wilde zelf iets bestellen daar, maar zo te lezen is dat geen goed idee.
Nee ik heb er verder niks mee... Maar ik vind het een schande dat iemand zo andere mensen kan oplichten. En natuurlijk kan er iets met haar zijn...dat kan. Absoluut...maar... dan nog is deze mevrouw niet volgens de regels aan het verkopen. Er ontbreken gegevens ( telefoonnummer, adres, KVK nummer et cetera...)
Op dat telefoonnummer reageert ze niet jammergenoeg. Kunnen we haar niet aangeven ergens? Geld via de bank terug vragen.
hoi allemaal, ik heb intussen ook nog niks van haar gehoord. heb wel gevraagd of ze mijn 32 euro terug kan storten! heb inmiddels wel haar adres gevonden!! mocht ze niet meer reageren kan ik dat altijd gebruiken! maar ik weet niet wat er aan de hand is maar wacht inmiddels al 5 weken op mijn letters en stuur steeds een mail naar haar. hebben jullie al iets gehoord? groetjes
Hallo Meiden, Ik denk dat ze het te druk had!! heb vandaag mijn bestelling ontvangen!! Dus heb even geduld, dit betekent dus dat ze geen oplichter is maar misschien een beetje te veel werk heeft aangenomen. heb even geduld ik denk echt dat ze alles afleverd!! ik ben in iedergeval blij met mijn letters en ze zijn ook nog geworden zoals ik ze bestelde. Groetjes
Wanneer had jij het geld overgemaakt? Reageert ze bij jullie wel op de mail? Kon je zien op de verpakking wanneer het verstuurd was. Zou je mij anders haar adres kunnen geven? Gr. Noortje
hallo Noortje, nee ze heeft niet meer gerageerd op mijn mails. 4 weken geleden had ik het geld overgemaakt. tussen door vertelde ze wel dat het was opgestuurd maar kreeg steeds niks.... ik mailtjes sturen en promp vanmorgen lag het in de brievenbus. dus je moet gewoon even afwachten... waarschijnelijk heeft ze het gewoon druk. want nog iemand op het forum had maandag haar geld terug gehad en ik heb nu mijn letters gehad dus ze is geen oplichter. blijf mailen en dan krijg je ze vast. groetjes
Ja of ze is geschrokken van dit topic, dat ze zo anders een slechte naam zou krijgen.... Ik vind het geen bedrijf waar ik leuk ooit wat ga bestellen. Als ik wat bestel wil ik het ook op tijd hebben.
Maar sabrina1baby vind jij het normaal dat iemand niet op mails reageert? Als ze het dan zo druk heeft dan is toch het minste wat je kint doen mailen dat er door veel aanvraag vertraging is? Helemaal niet meer reageren is absoluut niet klantvriendelijk en professioneel. Ik zou er iig n.a.v. Dit topic nooit iets bestellen.
Natuurlijk is het niet normaal dat ze niet meer reageerd op emails. ik heb haar van de week tig mails gestuurd en tot nu toe nog hellemaal niks van haar gehoord. het is wel erg vreemd! het enige wat je kan doen is blijven mailen en hopen dat je je spullen krijgt of je geld... het zijn altijd moeilijke dingen omdat ze geen winkeltje heeft kan je ook niks.. op internet bestellen is dus ook niet altijd zo gemakkelijk. groetjes sabrina1baby